Burnout garage da arkadaşımgil sarı bi HGT aldı ve adam etmek için uzun uğraşlar sonucu ortaya iyi bi sonuç çıkmıştı.İlk dinamometre ölçüm verisinde araç 127 hp gelmişti.Bujiler olsun,eksoz sistemi olsun filtresi chipi olsun en son 157 hpye ulaşabildiler.Motorun ölülüğünden midir bilmiyorum ama son verisi buydu aracın.Aracı 1.6 VTI civic hatchback le denemişlerdi VTI'da intake,eksoz sistemi ve performans bujileri vardı yine. Kafa kafaya yürüyolardı... VTI'la benimde 2 defa kalkış denemem oldu. Sonuçlarda ben ayırıp gider diye bekliyodum ama farklı farklı hızlarda farklı sonuçlar gördük ve nedendir bilemiyorum VTI hiç kafayı öne atamadı.Sıfırdan kalktık hız 100 e geldiğinde ön tamponu arka kapımdaydı,hız 140 da tam başabaştık ve arkadaş pes etmedi 4. vitesin sonlarında onun vitesi erken bittiği için gerimde kalmaya başladı ve hız 230 da yaklaşık 1 boy arkamdan selektör atarak pes etti... Ama söylenen doğrudur VTI la HGT de rolling de kafa kafaya yürüyor ve GTI nedense rolling te VTI a pek kafa tutamıyor o yüzden HGT ye karşı rolling de işimiz zor...