şunuda belirteyim polonun rolanti motoruyla citroen aynı modeli kullanıyor , ben hala boğaz kelebeğini değişmeden problem yüzde 99 hallolur kanaatindeyim ayrıca boğaz kelebeği mekanik döküm bir parça gözle görülür bir metal aşınması yoksa ki olması imkansıza yakın aksi halde değişmek saçma geliyor ,çalışma prensibi gaz teline yük geldiğinde yani gaza basıldığında gaz telinin bağlı olduğu yayla açılıp kapanan bir kapak , şimdi neden o zaman biz servislerde boğaz kelebeğini değiştirdiğimizde problem çözülüyor derseniz , satıcılardan poloya boğaz kelebeği verirmisiniz dediğinizde size verilen kelebeğin üzerinde rolanti motoru olması , yani beraber satıp kar paylarını çoğaltmaları ...................bunlar benim görüşlerim yanlışta olabilir tabiki benim başıma gelenlerden çıkardığım sonuçlar bunlar ,