castrol magnetec koyarsın, max 15.000 km, min 10.000 km de kafana göre değiştirirsin, bu değişimler sırasında hava filitresini, polen filitresini ve benzin filitresini de değişirsin, kelebek kısmını güzelce özel spreyle temizletirsin, sonrasında makinayla adaptasyon yaparlar, 20.000 km ye ulaşınca fren balatalarına ve bujilere de baktırırsın, kısa vade de başka bir bakıma da gerek yok gibi ...
aracın 70.000 km olmuş, lastikler hiç değişilmediyse değişmesi şart, güvenlik için max 50.000 km bana göre, triger seti normalde 90.000 km de bu araba da değişiyor ama sene olarak da max 5 sene deniyor, eğer hiç değişmediyse güvenlik için değişmen de fayda var, debriyajın kaçırıp kaçırmadığını bir usta anlayabilir, bunların ötesinde kompresyon testi yapılabilir, arka egzoz susturunda ömrünü yakında tamamlayabilir
bakımlarını bu şekilde düzenli yaparsan bozulan yolda bırakan bir araç değildir, eğer hararet yaparsa kesinlikle yetkili servise gitmeni tavsiye ediyorum, işten anlamayan ustalar bu arabanın hastalığı derler, YALANDIR, beni çok uğraştırdılar zamanında, bir sürü parça değişimi oldu, yetkli servis yaptı, yıllardır sorun yok ama düzenli bakımları her usta yapar, boşuna çok para vermeye gerek yok, direksiyon termiği denen birşey bozulmuştu, usta direksiyonu acayip kötü bir şekilde sökmüştü, airback e az kalsın zarar veriyormuş, öyle birdurum olursa da yetkiliyi tavsiye ediyorum, her usta beceremiyor ...