mk3 kasanın 2.8 2.9 hacımlı orjınal uretımı oldugundan bır sıkıntı olmaz elbettekı 1.3 arabaya 2.8 koyamazsın
bu araçın üstündeki motor işli değil yapıldıysa sahte...bu araç belki 1 1,5 sene satılıktı motor işli olmadığı için satılmadı ben ve benim çevremden 50 kişi baktı araça...2000cc olan GTİ motorunu 2,800cc ye çeviremezsiniz bu işin içindeyim.. ben mk2 jetta ya TD ye 1,8T swaplayacaktim olmadı kabul görmedi plan projeden önce dünyanın işi var öle alıp oturmakla iş bitmiyor bu motor nerden çikti nasıl ayrıldı faturası var mı varsa önceki araçtan neden söküldü çekirdekten yetişme galericiyim neyin ne olduğunu ne şekilde piçlikten geçtiklerini iyi bilirim...
bu aracın motoru ruhsatına işli ruhsatta motor numarası direk AAA diye geciyo, ve kanun sanırım 2 sene oldu cıkalı ve bu motor kanundan once takıldı bu arabaya, son kanundan oncede dizelden benzinliye rahat geçiş yapılıyodu, isenilen hacimde motor takılabiliyodu, yani çekirdekten galerici falan olmaya gerek yok, aracın eski ve yeni sahibini tanımıyorum ama kendi gözüme inanırım lütfen insanları zor durumda bırakmayın desteksiz asılsız ithamlarınızla!
Ben sordum...Aracın eski eshibi aracın VR6 motorlu olduğunu ama hala 2000cc gözktüğünü ver vergisini az ödediğini söylüyordu...Arkadaş işli dedi... Zaten bu araba dönem dönem sahbinden.com un ziyaretçisi olmuş VR6 arayan, isteyen herkesin baktığı bir otomobildir.Kendisi işli oldğunu söyledi, ancak aracın eski sahibi neden böyle diyordu... Onu çözemedimYoksa arabanın fotoğrafı 10...diyece birşey yok Maşallah...Güle güzel güle günlerde kullansın ama böyle şeyler bu güne kadar bir şekilde halloluyordu. TÜV falan ilk 1 senesinde baya zor olur... Kendisi de bu işi kovalasın bence biraz. Sinek küçüktür ama miğde bulandırır. Ufak tefek evrak hataları insanın başına iş açar