Vakit ayırıp yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim. Dün akşam olay telaşıyla ve karanlığın etkisiyle sanırım yanlış görmüşüz, motordan kırıldığını sandığımız parça şanzımana aitmiş. Tamir/bakım bedeli 7-8 lere çıksaydı zaten tek seçenek bu haliyle satmak olacaktı ama rizikosuz parçaları çıkma, diğerlerini orijinal kullanmak suretiyle 4,5-5 e kadar düşürdük (ilk etapta 6-7 bin YTL istediler). Özel bi VW servisine bıraktım (adını özelden soran arkadaşlara veririm). Ön aksam tamamen sökülerek aracım şasesi teraziye alınacak ve orijinal ölçülere getirilecek. Kaportada oluşan hasarlar giderilip motor bloğu, şanzıman, debriyaj baskı balata yerleştirilecek. En son tampon onarılarak takılacak ve boyanacak. Orijinale ek olarak alt kısıma muhafaza levhası yaptıracağım. Daha önce altına çok defa girmeme rağmen muhafaza levhasının orijinalde neden olmadığını hiç düşünmemiştim. Eğer olsaydı şimdi bu kadar arıza çıkmayacaktı, dandik Renaultlarda Tofaşlarda bile varda neden Polo da yok aklım almadı.. "Dangerfield" evet maalesef bu kazadan sonra aracımın o kadar da sağlam olmadığını görmüş oldum. Ha şu var bu kazayı yerli bi araçla yapsaydım çok daha kötüsü de olabilirdi o ayrı. Gelişmeleri bildiririm.
Papatya, Ozma ve Rye kardeşler kasko öneriniz için sağ olun ama o şekilde yaparsam bi şekilde çıkar o benden biliyorum:)
Son bişi, LÜTFEN SİZ SİZ OLUN EMNİYET KEMERİ KULLANMADAN BAKKALA BİLE GİTMEYİN.. Ben de çok kötü kafa attım cama ama arkadaşın nerdeyse bonu kırılacaktı. Hiç kullanmayan ve kullanmaktan nefret eden birisi olarak söylüyorum. Dikkat edin.