Gönderen Konu: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI  (Okunma sayısı 14910 defa)

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #28 : 30 Ekim 2008, 00:45:40 »
bilgi için teşekkürler Ömer.
GTI dediğin işte böyle olur zaten.
yeni turbosu gelince daha iyi olacak inşallah.
« Son Düzenleme: 30 Ekim 2008, 01:57:10 Gönderen: MK-IV 35 »

Logged

Çevrimdışı Widebody GTI

  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #29 : 30 Ekim 2008, 00:48:28 »
ins kardes saha iisi sizin olsun...
yukarda dedigim gibi herhangi bi parca
isterseniz yollarim ..

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #30 : 30 Ekim 2008, 01:03:16 »
Ömer bu mk4 gti deki stock 150hp ile 180hp motor arasındaki fark nedir,
sadece yazılım falan mı, başka şeylerde varmı?

soru yağmuruna tutuyoruz kusura bakma,
ama mk4 diyince akan sular duruluyor bizler için.  :D

Çevrimdışı Widebody GTI

  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #31 : 30 Ekim 2008, 01:07:13 »
yok kardes onemli dgl yaa ben mutlu oluyorum
bilgilerimi paylasmakla

simdi burda gti lar 2 ye ayriliyor
birisi gti 337 die geciyor bunlar 6 vites 180hp( yani benim araba)
diger model normal gti bunlarda 5 vites ve 150 hp

umarim aciklayici olmustur

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #32 : 30 Ekim 2008, 01:13:29 »
yok onu sormadım
şimdi 1.8 20V Turbo diye geçiyor ya bu motorlar, bu aralarındaki güç farkı nereden kaynaklanıyor.
yani bu yazılımdan mı, yoksa turbo dan falan mı kaynaklanıyor bunu merak ettim.

Çevrimdışı Widebody GTI

  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #33 : 30 Ekim 2008, 01:19:15 »
yok kardes turbolar ayni k03 turbo var 2 sindede ama dedigin gibi yazilim farkli
we biri 5 vites digeri 6 vites diger tum motor ozellikleri ayni

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #34 : 30 Ekim 2008, 01:29:12 »
yok onu sormadım
şimdi 1.8 20V Turbo diye geçiyor ya bu motorlar, bu aralarındaki güç farkı nereden kaynaklanıyor.
yani bu yazılımdan mı, yoksa turbo dan falan mı kaynaklanıyor bunu merak ettim.

http://uk-mkivs.net/forums/p/203277/1315222.aspx
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #35 : 30 Ekim 2008, 01:34:55 »
turbodada az da olsa fark var..


kazasız belasız , peki 290hp dyno verisi mi , turbo büyütmeden zor ?

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #36 : 30 Ekim 2008, 01:47:12 »
Osman link için teşekkürler,
evet turbolar K03 müş ama azda olsa aralarında fark varmış.

Çevrimdışı Widebody GTI

  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #37 : 30 Ekim 2008, 01:49:55 »
yaa  zaten ko3 ile ko4 arasinda bayagi fark var ama motor hacmi olarak fln hepsi ayni
bide sanzuman farkli iste

Çevrimdışı Widebody GTI

  • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #38 : 30 Ekim 2008, 01:55:46 »
evet erhan dyno werisi...
arabada revo chip var zaten o basli basina 40-50 hp katiyor daha sonra
arabanin air intake manifoldnun yerine APR air intake manifold taktirdim..
daha sonra 3' down pipe dual turbo eksoz taktik.. flywheel degisti yerine stage 3 flywheel geldi
bunun ustune arabanin fuel raillerini degistirtim we bunun gibi bir cok degisiklik sayesinde 290 oldu...

Çevrimdışı burak.akın

  • İleti: 1228
  • GOLF 1 GLD
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #39 : 07 Kasım 2008, 16:20:49 »
süper araç bnce

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #40 : 08 Kasım 2008, 14:57:58 »
güzeeeeeel... :tamamdir

Çevrimdışı living-legend

  • İleti: 290
    • Profili Görüntüle
Ynt: BUDA BENIM WIDEBODY MK4 GTI
« Yanıtla #41 : 13 Kasım 2008, 11:15:03 »
cok saol birol sende ins kazasiz belasiz cezasiz kullanirsin,,,
motor bilgilerinin bi kismi asagida yaziyor

Neuspeed cold air intake
Neuspeed cat back turbo exhaust w/DTM tips
K&N short intake
B&M short shifter
revo stage3 chip
stage 2 debriyaj
hks blow-off
stage3 fly wheel

zaten arabanin stock hali 180hp
ben bunlari uygulayarak 290hp a cikardim ama
ins en kisa zamanda KTO4 turbom geliyor
o turbo ile araba rahat 350-400 hp arasi olcak ins
umarim istedigin bilgiyi werebilmisimdir

masallah guzel araç...

tampondakı sıyah kısım olmasa daha hos olacaktı...bıraz mk5 gtı havası katmaya calısmıssın...(kendı fıkrım)

bırde k04 ıle 350-400 bg almak bıraz hayal gıbı geldı...k04 ıle 280-290 bg mantıklı...senın aracın ustunde standartta k04 yokmu....180 lık golf4 gtı larda k04 cıkıyor dıye bılıyorum... k04-015 cıkıyor bılıyorum...

350-400 bg lere desteklemek ıcın gtrs 2871 daha uygun olur...

ellerıne saglık....
1982 golf gti limited
1988 golf gti 16v
1990 golf gti 16v 1996 golf cl   8v 1997 golf gti limited edition 1998 golf sport 2000 golf gti exclusive