Eveeet uzun bir aradan sonra sanayiye ayak basınca işleri hızlandırayım dedim...
Birgün biriniz Digifiz'li araç toplamaya olurda karar verirse aşağıdaki EEPROM'u çıkartıp sıfırlayabilirsiniz. EEPROM'u cep telefonu veya herhangi bir manyetik alanda tutmayın direk sıfırlanıyor ve lehimlerken de ayak lehimleyin ayağın üzerine EEPROM'u takın.
Detaylı bilgi burada;
Club GTIEskisi
Yenisi
ATE fren regülatörümüz
Hayatımda ilk defa kalorifer sistemi tamir edip süngerlerini yenilemiş oldum. Bakalım başarılı olabilecekmiyiz. Tek dokunmadığım yer orasıydı, orayı da ellemiş olduk
Kötü fotoğraflar
Ve artık KJET'ten kurtulayım dedim. Hazır açmışken yatakları, egz. zincirini, segmanları ve ne gerekiyorsa değiştirdik yani yarı motor yaptık.
Golf 2'lerin karter travers'den aşağıda kaldığı için vurması baya kolay oluyor bende karteri güçlendirdim.
Eski motor tesisatından ve KJET'ten kurtuldum
Oil catch can bağladım, Burak kardeşim sağolsun
VW'lerin 2.0 ve 1.8(KR,PL,ABF...) motorlarında şarj dinamosu çok ortada olduğundan kötü bir görüntü oluşturuyor bende şarjı aşağı ittim ve resimde görülen kayışı taktım yani küçük kayış taktım. Hem de yeni emmeye çarpıyordu aynı zamanda işlevsel de oldu.
Motorun son durumu şöyle, umarım bir an önce Haltech'i alabilirim
İç tarafında son durumu şöyle umarım tesisatı halledebilirim
. Bu arada göğüsü yeniden kaplattım araç daha güneşe çıkmadan kabardı. Hiç tavsiye etmiyorum direk yeni göğüs alın. Benim düştüğüm hataya düşmeyin.