Gönderen Konu: Triger kayışı  (Okunma sayısı 20756 defa)

Çevrimdışı revelation

  • İleti: 296
  • "Just like what you want"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #28 : 23 Kasım 2008, 11:12:46 »
Golflerin çoğunda 2. vitese geçiş zor olmuştur. Bu normal ama diğer viteslerde geçişlerde yukarıdan kavrıyorsa baskı balatan baya gitmiş demektir. bence baskı balatayı tamamen değiştir. o zaman aracın kız gibi olacaktır.

Logged

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #29 : 23 Kasım 2008, 19:57:13 »
Koray'ında dediği gibi golflerde debriyaj yukarıda kavrıyor. daha önce vw kullanmadıysanız bu size tuhaf gelebilir.
ama tabiki sıfır baskı balatayla, bitmiş olan baskı balatanın kavrama noktaları aynı değil.

Çevrimdışı enes ahmet

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #30 : 25 Kasım 2008, 02:35:54 »
anladım sanırım. yalnız baskı balataları değiştirmeye kalksam bana ne kadar maliyet çıkarır? servisinde...

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #31 : 25 Kasım 2008, 02:48:02 »
yetkili servis yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 500 ytl fiyat vermişti bana.
benim kendi ustam değiştirdi. Luk baskı balata ( 185 ytl ) + 100 ytl işçilik verdim.

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #32 : 25 Kasım 2008, 03:11:43 »
vites geçişleri zor oluyor demişsiniz.
golflerde 2. vitese zor geçme gibi kronik bir arıza yoktur, vites geçişleri gayet rahattır.

şanzımanın yanında vites kolları var, onları birbirine bağlayan ve hareket etmesini sağlayan küçük plastik parçalar var (ismini tam olarak hatırlamıyorum parçanın) onlar aşınmış olabilir veya yağsız kalmasından dolayıda vites geçişlerinde zorluk yaşayabilirsiniz.
umarım dediğim gibi basit bir problemdir ve fazla masraf yapmadan kolayca halledersiniz.

Çevrimdışı enes ahmet

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #33 : 25 Kasım 2008, 03:43:14 »
anladım.. ya sadece 2. viteste sorun var. bayağ zor geçiyor. hatta geçerken acı bir ses bile çıkartıyor. ama 3. 4. 5. viteslere çok çok rahat geçiyor.  2. vites de tam seri kalkış için uygun bir vites olduğu için arabanın seriliği falan kalmıyor. inşallah ucuz bir maliyetle hallederim.. :-\

Çevrimdışı savas_ankara

  • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #34 : 25 Kasım 2008, 08:48:11 »
anladım.. ya sadece 2. viteste sorun var. bayağ zor geçiyor. hatta geçerken acı bir ses bile çıkartıyor. ama 3. 4. 5. viteslere çok çok rahat geçiyor.  2. vites de tam seri kalkış için uygun bir vites olduğu için arabanın seriliği falan kalmıyor. inşallah ucuz bir maliyetle hallederim.. :-\

arkadaşım yanlış anlama ama 2. vitese geçirirken vitesi sol duvara tam olarak yaslayıp mı geçiriyorsun yoksa birinci vitesten aşağı doğru direk mi indiriyorsun?  eğer böyle yapıyorsan vites aralarındaki ayrıma denk geliyor ve bundan dolayı zorlanıyor olabilirsin.

bu arada bu konu trigerle alakalıydı, şöyle baktımda zamanla vitese döndü, arkadaşımızın açtığı konunun sabit kalması için bu tür sorunlarda ilk önce araştırıp sonra yeni konu açmanız öneririm, saygılar...
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2008, 08:50:59 Gönderen: savas_ankara »

Çevrimdışı enes ahmet

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #35 : 26 Kasım 2008, 03:55:27 »
hımm sanırım ben orada hata yapıyorum. ya arabayı yeni aldım ve acemisiyim sanırım. daha önce ford focus kullanıyordum . ama bayağ fark var. volkswagen farkını hissettirmiş.

Çevrimdışı savas_ankara

  • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #36 : 26 Kasım 2008, 12:24:30 »
hımm sanırım ben orada hata yapıyorum. ya arabayı yeni aldım ve acemisiyim sanırım. daha önce ford focus kullanıyordum . ama bayağ fark var. volkswagen farkını hissettirmiş.

bende de bundan önce 2004 sedan focus vardı, onun vitese tek parmağınla dokunduğunda yuvasını bulurdu, süperdi yani... sattığıma pişman oldum sonradan.

Çevrimdışı enes ahmet

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #37 : 26 Kasım 2008, 22:20:46 »
evet focuslar aynen öyleydi.. daha sonra vw alışmak zor oluyor. vites bir dert bana göre.

Çevrimdışı fosilci

  • İleti: 817
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #38 : 26 Kasım 2008, 23:25:42 »
Vallahi arkadaslar ben sadece 2 den 1 e alacagım zaman sıkıntı yaratıyor gerisi tıkır tıkır atıyorhiç sorunum yok ama 1 vites sanırsam herkesde var kronik neyse konuyu dagıtmayım :)

Çevrimdışı revelation

  • İleti: 296
  • "Just like what you want"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #39 : 26 Kasım 2008, 23:51:52 »
evet kronik bir mesele bence de fazla yoğunlaşma buna :D araban şimdi daha güzel olmuştur sanırım eğer yaptırdıysan.. Güle güle bin.. Allah kaza bela vermesin..

Çevrimdışı savas_ankara

  • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #40 : 27 Kasım 2008, 09:12:57 »
Dostlar birinci viteste aslında problemş şöyle;

Bizim arabalarda geri vites ile 1. vites yanyana olduğundan, 1. vitese geçirirken vitesi sola doğru biraz daha fazla yaslayıp yukarı iterseniz daha rahat geçecektir.

Bu arada benim eski arabam Ford Focus' tu, geri vites sağ alt köşedeydi, harika oluyordu, hiç zorluk yoktu. Keşke bunlarda öyle olsaydı.

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: Triger kayışı
« Yanıtla #41 : 27 Kasım 2008, 13:15:12 »
Vallahi arkadaslar ben sadece 2 den 1 e alacagım zaman sıkıntı yaratıyor gerisi tıkır tıkır atıyorhiç sorunum yok ama 1 vites sanırsam herkesde var kronik neyse konuyu dagıtmayım :)

aracın hızı iyice yavaşladıktan sonra 2 den 1. vitese geçince bir problem olmuyor.
bunun dışında dediğin gibi golfün vitesleri çok rahat ve sorunsuz.