Saol Tunç abicim..
Aslında yeni bir konu açılsaydı daha iyi olurdu ama şöyle söyleyim,
AEE kendine faydası olmayan bir motor, AFH-AEE pistonlar farklı ama bu fark kullanmana engel değil ufak işlemle, burada asıl sorun ve benimde vazgeçmeme neden olan AEE piston kollarının oldukça zayıf olması, bu hacim yükseltme işide göründüğünden zor bir iş, bu işide yapanlar gti parçaları ile yapıyor.. en son yapan arkadaşın aldığı güç 127ps (önceden daha yüksekti) ve kendide sattı motoru, ki bu gücü egzantirik ve diğer ekipmanlarla alanlar var.. yalnız 1.4 hacmin getirdiği yüksek hızlardaki zayıflık büyük oranda azalır. tabi atmosferik olarak 1.6 hacim üzerine egzantirik, oldukça tatmin edici olur..
Standalone yada tarzı beyni bağlayıp ateşleme, avans herşeyi rahatça kontol edebilip ayar yapabildikten sonra, aşırı besleme kesinlikle çok kolaylaşır, tabi burada bu işle uğraşanlar bu ürünleri getirenlere sorduğunuzda polo ye ne uyar tarzında cevap alamıyorsunuz, yurt dışında uygulama yapanlar ne kullanıyor birebir konuşmak lazım, yoksa bağlamakdan ziyade dediğim gibi bütün özelliklerini kullanmak.
Şanzıman olayında ise AHD rod - cable olayından biraz baş ağrıtır, aks mesafesinide kısaltır, yani düzgün orjinal oranlı 16v şanzıman çıkartılıp bunu takmak zaman kaybı olur, evet bununla rollinglerde düşük viteslerde çok daha güçlü araçlara kafa tutabilirsiniz, güzel oranları var ama 4. ün erken bitmesi , 5 .de fazla bayılmaya neden oluyor, 217 de kesiciye girmek incek yokuşunda yine tatmin etmez
6 ileri lazım oda zor.