Gönderen Konu: passat 1.9 tdi  (Okunma sayısı 21664 defa)

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #14 : 26 Kasım 2008, 19:34:45 »
arkadaşlar sakın ola ki turbonuzu değiştirmeyin, turbonuz sapasağlam
yetkili servis resmen sizi kazıklıyor, ben de 2004 model passat tdi var bole bi sorunla karşılaşmadım ancak baska bir arkadasım yaşamış, servis turbonu değiştiricez demişler ve 5000 ytl para istemişler, sora başka yere goturmuşler uzun uğraşlar sonucunda yapmışlar hava ölçer parçası değişmiş sorunu da bu şekilde gidermişler

Logged

Çevrimdışı çağdaş

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #15 : 25 Aralık 2008, 20:58:34 »
arkadaşlar bugün 3 tane ustaya gittim.aracımdaki100 km hızdan sonraki  kesiklik hala devam ediyor.2defa cihaza bağlattım ayrı yerlerde 2sindede arıza göstermedi.biri katalyastor den dedi,biri n 75 turbo basınç sensöründendir dedi diğeride turbonun egzos tarafı kurum bağlamıştır ondandır dedi.yani yine çözemedik problemi.diğer arkadaşlar varmı sizin araçlarınızda herhangi bir gelişme?selamlar.

Çevrimdışı cemal arslan

  • İleti: 163
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #16 : 25 Aralık 2008, 21:45:11 »
aslında bu sorun genelde hava akışmetresinden olur ama sanırım farklı bir arıza var.
benim araçta da benzer sorun olmuştu bir anda devir kesiyordu ama hava akışmetresi değişince düzeldi.

eğer ankaraya gelebilirseniz burada özel serviste araca baktırabiliriz ve sorunu büyük ihtimal çözeriz.

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #17 : 25 Aralık 2008, 22:07:24 »
Benim arabanin da hava akis metresi degisme zamani yaklasiyormus.Bazen 2. ve 3. viteste gaza yuklenince 2500 devir civarinda arac birden bire gaz kesiyor gibi one yigiliyor sonra hemen tekrar aciliyor.Tabi bazen farkina bile varmiyorum ama iste hiz sabitleme icin ustama goturdugumde konuyu izah ettim.Kendisi de bakti, simdilik bir sorun yok ama hava akis metresi degisme zamani yaklasiyor dedi ya hadi hayirlisi bakalim.
Passatin sahibini en fazla uzdugu konulardan birisi.Belki de cok km yapmis passat sahibi kisiler arasinda bu problemleri yasamayan yok gibidir.Insallah kisa surede problemeniz cebinizi delmeden halledilir.

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #18 : 25 Aralık 2008, 23:05:53 »
arkadaslar yapacağınız iş cok basit
aracın hiç birşeyine baktırmayın
hava akış metresini değiştirin arac düzelecektir

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #19 : 25 Aralık 2008, 23:18:30 »
arkadaslar yapacağınız iş cok basit
aracın hiç birşeyine baktırmayın
hava akış metresini değiştirin arac düzelecektir


Sevgili kardesim sadece hava akis metresini degistirmek bazen sorunu cozmuyor.Fakat oncelikle bu arizayi cikariyor.Sonra turbo hortumuyla ilgili arizalar bas gostermeye basliyor.Temassiz kaliyor, kopuyor, yirtiliyor vs..En sonunda da turbo degisiyor :) Genelde 150 bin km yi asmis cogu passatta bu durumlar yasaniyor.Fakat asiri besleme olan yani turbolu araclarin hepsi bu sekilde.Turbo omur boyu kullanilacak bir malzeme degil.Sansiniz ve araci kullanis biciminiz bu surede etkili oluyor...

Çevrimdışı çağdaş

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #20 : 26 Aralık 2008, 18:53:32 »
ben aracımı 2008 ocak ayında aldım.aldığım zaman hava akışmetresini arızalı gösteriyordu.değiştirdim ama düzelmedi.en son çare turboyu söktürüp temizletçem bakalım inşallah düzelir.cevaplarınız için teşekkürler.selamlar

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #21 : 26 Aralık 2008, 19:25:12 »
en buyuk arıza hava akış metreden kaynaklanıyor
bu arada servis turbomnun arızalı hemen değiştirin diyorlarsa
inanmayın hemen, tamam doğru olabilir ama once baska yerlere de baktırın
turbonun sağlam olup olmadığına

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #22 : 26 Aralık 2008, 22:07:47 »
Serviste ariza tespit yapildiktan sonra parcanin tamir edilme imkani varsa bile tamir edilmiyor, yenisi takiliyor.Boylece hem takilan parcadan kazaniyor hem de parcayi takarken verilen emek faturada iscilik bedeli altinda sizden talep ediliyor.Bundan dolayi da ne yazikki cebimiz deliniyor.Iyi bir ustaniz varsa once servise gidin problemin ne oldugunu anlayin sonra da ustanizin yanina gidip durumu anlatin.Ben boyle yapiyorum :)

Çevrimdışı koçbey

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #23 : 18 Eylül 2009, 19:27:11 »
çagdaş merhaba bendede 2000 tdı var sendeki soruna yakın bir sorun yaşadım olayı anlatayım;aracımın hava akışmetresinden gecen havayla turboya giden hava arcın beyini için denk olmalı eger burda bir dengesizlik olursa araç 100 km nin üstünde hız kesiyor,servisim çok kolay bir şekilde halletti.
koçbey

Çevrimdışı hirasu

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #24 : 04 Şubat 2010, 21:21:37 »
arkadaşlar tırıger kayışı kaç kilometredebir değişiyor bilen varmı? ve fasrafı ne tutuyor? saygılar

Çevrimdışı ozan passat

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat 1.9 tdi
« Yanıtla #25 : 09 Şubat 2010, 22:34:44 »
selam arkadaşlar.aynı sorunu bizde 1.8 t passatımızda yaşadık hatta burda başka bir bölümdede ben paylaşmıştım. bizim arabada 100 km den sonra hız kesilmesi şeklinde değilde hızlanma anında birden devirden düşme yapıyordu. arabanın hava akış metresinde sorun varmış.Buda elektronik bir parçaymış.yani onda değilse bile onunla bağlantılı fişlerde arıza yada temassızlık olabilir.Zaten sayfada diğer arkadaşlarda başlarına geleni yazmışlar.Turbo motorlu benzinli yada dizel bir cok passatta yaşanıyor bu sorun.Umarım sizin arızanızda sadece ondandır.Biz yenisiyle değiştirdiğimizde 350 lira civarı tutmuştu.Sizinkindede fazla masraf çıkacağını sanmıyorum.Bazı servislerin turbo da sorun var demelerine kanmayın.Volkswagen üretimi sonuçta ha deyince bozulmaz bunlar.Saygılar....