hocam senin iş zor yani.
yazdıklarını okuduktan sonra anladığım hem az yaksın hem iyi performans göstersin.
bizim araçlarda bu pek mümkün değil açıkcası
aracı kullanan sensin onun için net bir şeyler demek istemem ama.
ben sistemini düzeltip benzinde kullan derim.
ama aklıma aracın motoruna yapılan uygulamalar ve yanlış hatırlamıyorsam yüksek basınçlı benzin pompası olayı gelmiyor değil.
yapılabilecekler. k-jet sisteminde arıza varsa ikinci el bir sistemle değiştirilmeli.
enjektörler ha keza. pek de pahalı değil bizim enj. ler.
emisyon cihazına bağlanıp hem boğaz hem kjatin üstündeki ayar yerinden ayarlanmalı.
k jet sistemin yan tarafında bir vida var. onun içinde yay ve şim.o şim benzin basıncını ayarlıyor onu daha incesi ile değiştirip basıncı az da olda düşürebilirsiniz ve avans.
şimdi dediğim gibi aracı kullanan sizsiniz önceden de lpg limiydi sonradanmı taktınız aradaki farkları değerlendirip nihai kararı verirsiniz.
bir ufak notta karburatörlü araçalara polish işi tavsiye edilmiyor diye aklımın bir yerinde kalmış. galiba arkasında
. boğazın içindeki çıkıntılar benzin ve havanın homojen karışmasını sağlıyor imiş.
karb dönüp polish düşünürseniz ufak bir hatırlatma.
kolay gelsin