merhaba arkadaşlar
eski model vw lerin bu kadar beğenilmesi gerçektende güzel ben biraz size nazaran daha şanslıyım ...iki ülkede ikamet ediyorum ve türkiyede 89 golf gt 1.8 rp motor , bulgaristandada 92 corrado vr6 sahibiyim her iki araçta gerçekten çok güzel golf marka aracı 2005 yılında gümrüktn aldım o esnada 1.6 td motor vardı daha sonra motoru 1,8 gt ile değiştirdik almanyadanda egzantrik beslemeli turbo charger taktık dinamometrede 218 hp çıktı aracın hafif olması sebebiyle epey güzel oldu fakat türkiyedeki benzin fiyatlarından dolayı dizele geri dönüş yapmaya karar verdim. kısmet olursa haftaya almanyadan gelen kazalı seat leon fr motoruyla değiştiricam herhalde tatmin eder...bulgaristandaki maliyetler düşük olduğundan dolayı bunu gerçekleştirebiliyoruz türkiyede imkansızz...ayrıca şunu belirteyim forumlarınızı okudum golf 2 nin 1,9 benzin versiyonu yoktur sadece dizel 1,9 gtd versiyonu vardır,ancak 1,8 motora ilk rektefiye yapılırsa 100cc bir artışla 1,9 olur .... vr6 modelleri 2,8 lt 20 valftir turbo beslemesi yoktur.. ayrıca 1,8 monoenjeksiyon rp tipi motorların blokları sadece 8 valften 16 valfe dönüşüme elverişlidir,diğer tip motorlarda yağ ve su kanalları uymaz.... bir arkadaşta valf kapağının 4 mm alındığını ve valflerin kısaltıldığını yazmış bu imkansız zaten orada 7 mm boşlık var kalan 3 mm de valflerin hareketi imkansızlaşır diyelimki 4 mm alındı ve valflerde 4 mm kısaltıldı o zamanda benzin girişi ve gaz çıkışı için gereken boşluk valflerle yatakları arasında oluşmaz sakın ha o söylenen birim 4 mm yerine 1000/4 olmasın eğer böyleyse normal bir traşlanma yapılmış demektir....neyse uzun konular bunlar herzaman gerçeklerden yanayım ve olabilecek konular üzerinde dururum....umarum burada yine görüşürüz....