onno ustadan chip, 280 lik colombo bariani dereceli egzantrik mili, simota hava filitresi kiti, 4-2-1 raceland header, paslanmazdan kat iptali, ed
spor orta susturucu, sebring son susturucu, splitfire buji ve kabloları, 48 mm egzoz ara boruları, nano charger, 2 mıknatıs, 2 buji ve akü için kapasitör, para sayma makinası
dermişim ...max 100 hp 170 nm, max diyorum dynolar arası kalibrasyon farklıkları var, 95 hp de çıkabilir ...
elimde e-ram diye sadece yüksek devirlerde devreye girecek bir fan var, bunun için apexi neo var, bunları da takarsam 100 hp oldu derim heralde, gtech cihazı ile 0-100 km/h 8.9sn ölçüldü, benzer modlara sahip izmirden anıl arkadaşımız da 8.7 sn yi video kamera ile ölçmüştü, siz yuvarlak 9 sn olarak düşünebilirsiniz, orjinali 12.5 sn 75 hp 135 nm olan bir araç, fazla da büyütmemek lazım, birinci sayfada da linkini verdiğim arkadaşın aracının yanında bizimkilerin rengi soldi:) yine vereyim, örnek alın, bana da piston işinde yardımcı olacak birileri varsa beklerim
aslında en güzel polo
http://www.vwtr.net/forum/otomobilim/vw-polo-6n-16v-t8559.0.htmlaraç yolda standart 100 hp leri geçiyor kolayca, 120 hp olanların arkasından kopmadan gidiyor, bunda koni amortisör ve yaylarında etkisi var tabiki, brc24 lpg var, 180-220 tl arası yaz ve kışa göre yakışı var, biraz zengine lpg ayarlanmış durumda, emisyon testinden rölantide geçememişti, amca gaza bas öyle çıktı alayım demişti
standart araca sahip olan arabama binen kişiler bu araç gidiyor diyor, tıkanmadan ibre kırıyor, bozulmadığı, az yaktığı, hafifliğinden ötürü hızlanması bana yettiği için satmıyorum, daha iyisi elbette var, amacım uzun yolda sol şeritte beni rezil etmesindi, yoksa başka modlu araçlarla yarışmak için hazırlanmadı, modifiyede sınır yok, herşey duygusal, kafadan atma beygirlere inanmayın, ayrıca her araç modifiyeye başka tepki veriyor, kimisi aç kimisi doymuş durumda fabrikadan çıkıyor, dynoda öncesi ve sonrası yaptırılarak yüzdesel olarak artışa önem verin, tabiki sahtekar bir dyno operatörüne denk gelmezseniz
bizim araca zamanında duke nickli arkadaş weber karbüratör takmıştı, yanılmıyorsam 135 hp olmuştu ama çok yaktığı için araç eski haline döndürülüp satıldı olarak hatırlıyorum, sahibinden.com da turbolanmış olanı vardı, 200 hp üzerinde diyordu ...