Turbo pervanesi üzerindeki olumsuz geri basıncı önleyerek turbonun ömrünü uzatır.
* Turbo pervanesinin hızının yavaşlamasını engelleyerek turbo basıncını sürekli yüksek tutar. Yüksek turbo basıncı yüksek güç anlamına gelir.
* Gazdan çekme ve gaza basma arasındaki eski ısınmış havayı dışarı verip yeni, soğuk havayı içeri aldığı için artı güç sağlar.
soytarlık deil bazen ii deişe yarar
Yazmayayım diyorum ama olmayacak
Bunlar sadece büyük hacimli motorlara takılmış olan turbolar için geçerlidir. Sizin 1.4' lük motordaki turbo'ya (? ) hiçbir etkisi olmaz, aynı dizel araçlara takılan blow'lar gibi.
Eğer bir faydası olsaydı, zaten koskoca makine mühendisleri, aracınızın turbo bağlantısına giden kısıma o aparatı bağlarlardı.Kaldı ki zaten onlarda durumun farkında, boşa yatırıma gerek yok. Merak etmeyin, düzenli periyodik bakımlarını yaptırdığınız taktirde turbonuza hiçbirşey olmaz