arkadaslar cevaplar ıcın tesekkur ederım en azından ılgılısınız bıraz daha kafa yorarsak çözecez bu olayı
merkezı kılıtın calısma prensıbı şöyle:
diyafram ( siyah şamrel gibi olan) içeride hava basıncı ile hareket ediyor. karsıbeyaz kapakta bulunan ınce bır delıkten ıcerıye hava basıyor ve diyaframı ıttırıyor oda bızım kapımızın acılmasını saglıyor. aracımızın kılıtledıgımız zaman ıse o delıkten ıcerıdekı havayı bosaltıyor ve ve o dıyafram ılerı gelıyor ve merkezı kılıt kapıyı kılıtlıyor kapıların uzerınde olan yukarı asagı ınen kapı kılıtlerının hareketlerı de buradan gelıyor.
işte benım sorunumda tam burada ıcerıdekı havayı diyafram yırtık oldugu için
boşaltamıyor ve devamlı merkezi kilit motoru calısıyor.
o dıyaframı nasıl onarabılrım ?
yırtık olan yerı resımde ısaretledım
dıyaframı ters cevırdım oyle çektım footğrafı yoksa o dıyafram yerıne ters devreleyip tam oturuyor.
parcanın fıyatını sordum adamlar bızı bırseyden anlamıyorlar zandettıler herhalde komple kapı kılıdının değişmesi gerektiğini söyledi yetkili servis cok astronomik bir rakam söyledi.
tekrar sorayım
o dıyaframı nasıl onarabılirim ?
bazen resime bırkac kez basmak gerekıyor tam boy gozukmesı ıcın..