Gönderen Konu: Stop etme sorunu  (Okunma sayısı 22549 defa)

Çevrimdışı sezar06

  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Stop etme sorunu
« : 13 Şubat 2009, 20:07:58 »
arkadaşlar daha öncede bu sorunla ilgili bir konu açmıştım fakat tatamin edici bir cavap alamadım.sabahleyin arabamı çalıştırıyorum 500 metre gittitkten sonra otomatikmen benzinden gaza geçiyor ve hiçbir sorun yaşamıyorum taki arabayı stop ettirene kadar.stop ettirdin tekrar çalıştırdın rolantideyken gaz vermedigin zaman küt diye stop önceleri tüpten olacagını düşündüm arabayı sırf benzinde kullandım en az 4-5 kere stop sorunu yaşadım.sorun bugaz kelebeginde olabilir.ateşleyicide olabilir benzin pompasında olabilir.benzin pompası 6 ay önce değişti.ateşleyicide olsa gazdada yapması lazım.geriye bir tek bogaz kelebegi kalıyor.uzman arkadaşlarımdan yardım bekliyorum
« Son Düzenleme: 14 Şubat 2009, 15:59:27 Gönderen: vw6n »

Logged

Çevrimdışı erdem2179

  • İleti: 1052
  • erdem2179
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf mk3 gti
  • Şehir: İzmir
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #1 : 13 Şubat 2009, 20:18:57 »
sorunun cevabını vermişsin boğaz kelebeği  :tamamdir
Mk3 gti

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #2 : 13 Şubat 2009, 21:37:09 »
aynı sorun bendede var gazda stop etmiyor fakat benzindeyken rolantide duramadan anında stop ediyor. surekli gaz vermem gerekiyor. eger sorun boğaz kelebeği ise ozaman neden gazda stop etmiyor anlamadım. arabayı yazbaşı satmayı düşünüyorum yalnızca bu sorun yuzunden. herkes kafasına göre birşey söylüyor. hangi ustaya gitsem makineye bağlamak lazım diyor. makinede sorun çıkmıyor diyorum ozaman arabadada sorun yoktur diyorlar. ARACIM BENZINDE ASLA ROLANTİDE DURMUYOR nasıl sorun yok derler!!!
(sezar06 bu arada söylemeden edemiyeceğim yazarken "stop" diyebilirsin. "istop" yalnızca ilk harf olan "S" yi söylemek kolaylaşsın diye kullanılır konuşma dilinde bilgine."istepne","istop" gibi...)

Çevrimdışı erdem2179

  • İleti: 1052
  • erdem2179
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf mk3 gti
  • Şehir: İzmir
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #3 : 13 Şubat 2009, 21:43:53 »
o zaman benzin otomatiği olabilir.
Mk3 gti

Çevrimdışı sezar06

  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #4 : 13 Şubat 2009, 22:59:21 »
arkadaşlar yalnız dikkatinizi çekecegim nokta rolantide dururken tam devir saati düşüp istop etmeye yaklaşıcagı araba titriyor fren pedalına sertçe bastırdıgım zaman tekrar rolanti kendini topluyor.başka örnek camı kapatırken elektrikli tabi butona basılı tutunca devir saati yine düşüyor.durdum direksiyonu fazla kırdım devir saati yine düşüyor bu sorunlar aküde bi sorun olabilirmi diye akla getiriyor bugaz kelebeginde sorun olsa gazdada stop sorunu yaşamam lazım degilmi.

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #5 : 13 Şubat 2009, 23:37:20 »
sezar dostum TAMAMEN AYNI SORUNLARI paylaşıyoruz...ortak çözüm arayalım bence :)
benzin otomatiği benzin pompasımıdır?
eger öyleyse sezar06 yeni değiştirmiş. ayrıyetten öyle bir sorun olsa en azından tekleyerek falan stop ederdi. bendeki stop bir anda oluyor. bir anda akü ışığı yanıyor...

Çevrimdışı sezar06

  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Ynt: istop etme sorunu
« Yanıtla #6 : 13 Şubat 2009, 23:50:48 »
benzin otomatig ibenzin pompası daha temmuzda değiştirdim zaten ateşleyici ve otomatik arızalanmadan haber verir kardeş yarın bogaz kelebegini kendim temizleyecegim tek sorun ordan görünüyor eger düzelme olursa buraya yazarım.sendeki sorun lpg demi benzindemi eger lpg deyse ben ilk taktırdıgımda baya bisorun yaşadım.sorunun hava sensöründen oldugu anlaşıldı lpg hava sensörü 4.viteste giderken araba pat istop ediyordu arabayı 1 gün damlada bıraktım incelediler hava sensörünün arızalı oldugunu söylediler.o değişti sorunda bitti benim stop sorunum lpg den degil benzinle ilgili.

Çevrimdışı mikail

  • İleti: 768
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #7 : 14 Şubat 2009, 22:52:14 »
camı acarken devrin düsmesi konjektör arızasından olabilir şarz dinamosuna ait bi parcadır

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #8 : 15 Şubat 2009, 14:21:47 »
yahu bir araç benzinde paso stop edip lpg de etmiyorsa boğaz kelebeği ile alakası nasl olabilirki  ???

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #9 : 15 Şubat 2009, 21:13:17 »
benzin filitresini değiştirdinizmi eğer içi dolmuş ise benzini çekmeyebilir.

Çevrimdışı sezar06

  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #10 : 15 Şubat 2009, 21:26:35 »
arkadaşlar bugün şu meşhur bogaz kelebegini temizledim fişini çekmeden üst kısmı güzelce temizledim ama alt kısımlara elim ulaşmadıgı için bezi tornavidanın ucuna sarıp gezdirdim baya zift varmış bez kömür gibi oldu bi kutu spreyi bitirdim.ilk izledim devir saatinin düzene girmesi oldu stop sorununu yarın anlarım.benzin filtresini 1 sene önce değiştirmiştim dikkatimi çeken hava filtresinin girdigi küçük borunun agzı sapsarı yag tabakasıyla baglanmış.bu nedir anlamadım uzman arkadaşların bilgisini bekliyorum.bu sarı yag neyin nesi.

Çevrimdışı sezar06

  • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #11 : 15 Şubat 2009, 22:05:38 »
ozmo kardeş yardımını bekliyorum hava filtresini çıkardıgımda hava filtresine giren küçük boru sapsarı yag ile kaplanmış stop etme sorunu bundan kaynaklanabilirmi güzelce temizledim ama bu sarı yagın sebebi nedir

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #12 : 15 Şubat 2009, 22:28:40 »
ozmoya sormuşsun benim cevabımıda uygun görürmüsün bilmiyorum fakat bende cevap vereyim. o boru karterden gelen boru. yag buharı filtreye gelliyor ve bir kısmı tekrar silindirlere giriş yapıyor ki motorun ömrü biraz olsun uzasın diye. özellikle lpg li araçların motor ömrünün kısa olmasının ilk sebebi yanmanın kuru olmasıdır bu buhar sayesinde biraz olsun uzuyor. fakat bunun yanında filtre ve kelebek oldukça yağlanıyor ve o yağlar kir tutuyor. borunun ucundaki ve filtre kutusundaki yağı temizleyebildiğince temizle. gerçi tekrar yağlanıcaktır fakat bahsettiğin kadar olması için en az 1-2 sene geçmesi gerekir. her filtre değişiminde temizlemende yarar var.

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop etme sorunu
« Yanıtla #13 : 15 Şubat 2009, 22:32:17 »
+1