Gönderen Konu: Polonun Klasikleşmiş Arızaları ve çözümleri(Geneli 8yaşından büyük araçlar)  (Okunma sayısı 107476 defa)

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #28 : 25 Kasım 2009, 17:22:59 »
lazım olanlara geri çağırdım. Ekleme çıkarma yapılabilir dönüp dönüp aynı şeyleri anlatıyoruz yukarıda kitlense iyi olacak.
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2009, 17:29:32 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Logged

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #29 : 25 Kasım 2009, 17:47:26 »
Benim arabanın alternatöründe sorun çıktı.Diyotları bitmiş.Akünün üstündeki metal sigorta tablasındaki şarj kablo sigortası yandı.Sigorta tablası ve diyot tablası değişti.500tlye maloldu bana.Usta vwlerde karşılaştığımız bir sorun dedi.Başına gelen var mı ?

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polonun Klasikleşmiş Problemleri ve çözümleri
« Yanıtla #30 : 25 Kasım 2009, 18:59:22 »
Benim gelmedi. Başına gelenler yazar ekleriz. seninkide bilgi olur ama sanki pahalıya mal olmuş gibi.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Sorma gitsin.Servis 1250 tl sırf alternatöre fiyat çekmişti.İşçilik ve iğer parçalar filan 1600 ü bulurdu. Motor kontrol ünitesinin de ayarı bozulmuş bu yüzden.Böyle kullanmaya devam etsem hidrolik direksiyondan tut da fren sistemine kadar bütün elektrikli aksamlar yanacakmış.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
çok geçmiş olsun gerçekten kötü bir durum
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı sinan34

  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar vernik yaktırma hakkında bilgisi olan varmı?

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
sürekli direkt güneşe maruz kalan araçlarda 8-9yıldan sonra olabiliyor. Yada Pasta cilada makineyi çok tutuyorlar gölgede yapmıyorlar yanıyor. Ama genelde 8-9yıllıkta olsa orjinal olmayan boyada daha sık görülüyor.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı aloha2003

  • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Ön cam buharlaşması
« Yanıtla #35 : 01 Aralık 2009, 10:51:34 »
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
sonax buğu önleyici önlüyor sanırım. dün pratikerden aldım. nasip olursa dener sonucu yazarım
Araba binmek içindir..

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 
ısı ayar düğmesini tam ortaya getirirsen ne çok sıcak olur nede çok soğuk ılık hava üfler

Çevrimdışı aloha2003

  • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
(Polo Classic 99) Kalorifer ayarını cama vermek suretiyle ve fan ayarı 3. kademede olduğu takdirde cam buharlaşmıyor. Bu durumda da içeri çok sıcak oluyor. Fanın 1. ve 2. kademesinde camın sadece alt kısmını kurutuyor.Camın tüm yüzeyine üfüremiyor.Bunun bir çözümü var mı acaba. Ayrıca ayar sürekli cam konumunda olunca bu kez ayaklar üşümeye başlıyor. 

Problem Sıcaklık ayarının ılık veya sıcak olmasında değil, çıkan havanın camın tüm yüzeyine isabet etmemesi. Camın önündeki hava delikleri biraz eğimli olsa (45 derece gibi) sorun olmayacak sanıyorum.O kısımda da herhangi bir ayar yeri göremedim.
Kısacası camın alt tarfı kuru üst taraf buharlı.Ancak ayarı yükseltip içeriyi iyice ısıtınca buhar kayboluyor bu da aşırı sıcaklıktan dolayı rahatsız ediyor.En iyisi buğu önleyici kullanmak sanırım.

Çevrimdışı Emregündoğdu

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
sorunlu bir araba kısacası!
bu temızlıkte we bu kalıtede bır arac bu fıyata we sorunlu oldugunu soyluyorsun bi hyundai yada bi baskası begenmıyen satar baska markalara doner bence aracları suclamamalıyız cunku o donemın sartlarında bu olanaklar wardı 99 model bı tıpoya bak bı dogana bı clıo ya
yada wectra ya emın ol pololar daha az arıza werırler arkadasımın babasının opel servısı var eskı ye yenı kasa wectra almayın cok arıza yapıyo dıyodu dayımda 2004 corfortline vectra var durduk yere aırbag uyarısı werıyo bı sılınıyo sonra tekrar yanıyo ısık sızın problemlerınız cıddı masraf tutmuyo mıllet kotu doganı yuruyen duruma getirmek icin ne paralar werıyo sızın werdıgınız 50 lira onun yanında paramı bı yarısmada arac yarıslarını ızlıyorum bi adam doganına turbo taktırmıs yolu yarılamadan araba haralet yaptı spın attı yolu tamamlayamadı adam we aracını satıyo gecen sahıbınden.comda gordum fotograflarını koymus araanın yarısmadakı


Çevrimdışı k0d3r

  • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
MERKEZİ KİLİT

- Merkezi kilit pompasının bozulması

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
"""ARIZASIZ POLO"""2000 öncesi poloda Binde 30ların üzerinde arıza oranı var "pek sorunsuz olduğu söylenemez". 2000den sonra hızla azaltılmış. En son 2005 kayıtları oluşturulmuş. 2005 model araçlarda Sorunsuzlukta 3.sırada Binde 3.6. Bir Numara Audi A2 1.0 /2 umara Bmw 1 1.1/ VW Polo 3.6. Herhalde 2008de 2lere düşecektir.
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2009, 17:21:22 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di