Arabayı zor zoruna 3.500 tl ye 2008 kasımda almıştık o zaman problemi yoktu ancak arabanın triger kayışını değiştirmediğimz için kayış sıyırdı bizde tabi o zamanlar arabadan anlamadığımız için 5-6 marşa bastık motorun kitlenmesi gerekiyoken kitlenmedi ertesi gün bi tamirci çağırdık o triger kayışını taktı ama motorun işlemesi değişmişti tabiki yanlış taktı .arabayı çalıştıramadık tabi bu arada siboplarda yamuldu sona arabayı aldığımız adamı çağırdık adam triger kayışını taktı araba çalıştı 1-2 dk sona araba gııık diye bir ses çıkardı tabi arabada bu arada yağ yok sona eve götürdük arabayı 2 kutu double-up attık siboplar yamulduğu için takır takır ses çıkarmaya devam ediyodu tabi sona arabanın silindir kapağı söktük taşlattırdık sibolar ın hepside eğilmişti yenilendi tekrar silindir kapağını taktık ama ses daha çok çıkmaya başladı adeta traktor gibiydi sona geri söktük babamla silindir mili ni çıkardık birde ne görelim silindir mili aynaları 1-2-3 alt ve üst kepleri yemiş üst kepleri yenilesek alt kepleri nasıl yenileyecez sona bi kapakcıya gittik kapak aradık bulamadık almanyadan özel olarak getitdirdik yesyeni sona contasını montasını pompasını kompleden turbosunu tamire verdik sona torladık toparladık arabayı ayağa kaldırdık test sürüşü yaptık iyimi araba yağ yakıyo sekman istioo. sil baştan silindir kapağı söktük geri pistonları çıkardık harbidende sekmanlar dönmüş yeni standart sekman attık şanzumanıda yaptırdık triger kayışı vs. eskiyen parçalar değişti...şimdi doğan doblo kago ile kapışıoz..
yoruldunuz dimi
http://img23.imageshack.us/my.php?image=08032009001n.jpghttp://img23.imageshack.us/my.php?image=08032009002h.jpghttp://img23.imageshack.us/my.php?image=20032009004c.jpg