İşte burada amacın gerçekten ne olduğunu sorgulamak lazım.
Eğer amaç 20-25bg daha fazla elde etmek ise bu kadar zahmete ve masrafa değmez.
Yok bu işi yapınca 50+ bir güç elde edeceksen o zaman yapılabilir.
Ki bu noktada da aracı değiştirmekten daha pahalıya geleceğinin farkına varıp ona göre davranmak gerekir.
Hobi olarak yapılacaksa neden olmasın
Bence hobi yapılacaksa harcadıgın paranın geri dönüşü olmalı...
Otomobiller birbirini tamammlayan ve destekleyen kombinasyonlar göre dizay edilmiştir.
Sadece motoru güçlendirmek akıl karı degil..
Mesela 1.4 pololar 16 valp ve abs airbag vs var..Bunlarıda ekledinmi bütçeyi baya bir aşmış olursun...
okadar masraf yapacaksın 50 bg güç elde edeceksin.yani 75 + 50 : 125 bg. şanzıman normal sanzıman jantlar standart..zaten güçten elde etsen bile tekerlere yansıtamadıgın için performansın sınırlı olacak...1.4 tamamen orjinal 101 bg araç üzerinden hava filtersi + ekzoz sistemi + derceli ekzantirik + cip + ile zaten araç 120 bg olacak ve çok daha az para harcamış olacaksın.
En önemlisi satarken zorlanmassın..Kim motoru oynanmış bir araç satın almayı düşünürkü..
Hadi belk motor daha kuvvetli ma makina ile degiştirlmiş ise tamam ama öbür türü degmez...