Performans hemen hemen aynı kalır... 5 ilerideki farklar 4 ile hemen hemen yok gibidir, 1. dişli oranları aynıdır 2-3 daha seri kalır 4. dişli zaten son sürati yakalamak için oranları nerdeyse aynıdır işte burda son noktayı 5. dişli koyuyor oda aracın uzun yolda daha az devirle kullanılmasını sağlıyor... Onun dışında fazla birşey beklme..
Bu karşılaştırdığım standart senin aracına uygun şanzımanlar için geçerli... Farklı motorların şanzımanları uyum sağlamaz mesala GTI şanzımanı direkt alıp takamassın 1,1 ve 1,3 motora, bunun nedenide ilk olarak sizin motorların öne yatık konumu yüzünden Vites kolunun şanzıman ile birleştiği noktanın çok farklı olması... Sizde Tek bir mil şanzımana alttan girer 1,5 ve üstü motorlarda, motor geri doğru konumludur ve şanzımana vitesten gelen mil 2 ara çubuk ile ayrılarak üst kısımdan girer..
Takmanın yolları yokmudur derseniz yapılmayacak diye bir iş yok ama baya zahmetli olur VOLAN, baskı balata bile değişmesi gerekir..