Gönderen Konu: Enteresan  (Okunma sayısı 3622 defa)

Çevrimdışı hakkihakan

  • İleti: 449
  • LeGeNd
    • Profili Görüntüle
Enteresan
« : 16 Şubat 2012, 21:43:41 »
1-  Araç hareket halinde iken akü ışığı 1 saniyeden daha kısa bir anda yanıp sonuyor.(bir keresinde abs ısıgı ile yanıd -söndü)
2-  İki kere hareket hailinde iken araç stop etti.80 km ile giderken.
3-  Gecen zenonları açtım teyp ceryanı kesildi geri geldi.Arac hareket halinde iken.
4-  Aracta ses sistemi var.anfi vs.
5-  3-4 kere istege baglı sıfırlanan km yi ve teyp ayarlarını sıfırlamıs arac.Yani elektirik gitmiş ve geri gelmipş.Park halinde iken.
6-  Anlam veremedigim bir olay.Aracta hic bir arıza lambası yanmıyor.Hareket halinde giderken bip bip bip bip diye ses cıkartıyor.Bu sesi neden veriyor olabilir.
      
           Ben kaçak olmasından supeleniyorum aslında ama.Her zaman yapmıyor işte.3-5 gunde bir.Akümü zayıfladı acaba?
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2012, 21:44:42 Gönderen: hakkihakan »
Pioneer 5250sd teyibimi değiştirip Clarion aldım ve tesisatı hic ellemeden sadece teyp'i değiştirince anladım ki bugune kadar muzik değil HİKAYE dinliyormuşum.Sokaga atacak parası olmayanlara duyur

Logged

Çevrimdışı suskun

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 11159
  • Hamit GÜLSOY
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #1 : 16 Şubat 2012, 21:58:36 »
şarj dinamosundan şüphelendim ? ???
H.G WORKS

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #2 : 16 Şubat 2012, 22:02:26 »
valla ölçüm yapmadan tespit yapmak imkansız. dediğin gibi akü de olabilir ark da olabilir. park halinde de olmasa alternatör veya araç lpg li ise bobin olabilir diyeceğim ama park halinde de olmuş. en basidinden kutup başları oksitlenmiş de olabilir. kabloları da bir kontrol et istersen.

şarj dinamosundan şüphelendim ? ???

park halinde de resetlemiş ama.
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2012, 22:03:00 Gönderen: TEYOLOGY »
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı hakkihakan

  • İleti: 449
  • LeGeNd
    • Profili Görüntüle
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #3 : 16 Şubat 2012, 22:06:54 »
Ondan supelendim ama.Az supelendim :D

BİP BİP SESİ neden geliyor? Ortada birsey yokken.
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2012, 22:07:33 Gönderen: hakkihakan »
Pioneer 5250sd teyibimi değiştirip Clarion aldım ve tesisatı hic ellemeden sadece teyp'i değiştirince anladım ki bugune kadar muzik değil HİKAYE dinliyormuşum.Sokaga atacak parası olmayanlara duyur

Çevrimdışı bennecyim

  • İleti: 213
    • Profili Görüntüle
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #4 : 16 Şubat 2012, 22:40:35 »
aracın şarj etmiyor. benimki şarjı kestiğinde göstergede yanmayan ışık kalmadı. akü sorunlu olsa hareket halinde sorun çıkarmaz şarj ettiği için. sorun şarjdan görünüyor.

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #5 : 16 Şubat 2012, 23:48:12 »
aracın şarj etmiyor. benimki şarjı kestiğinde göstergede yanmayan ışık kalmadı. akü sorunlu olsa hareket halinde sorun çıkarmaz şarj ettiği için. sorun şarjdan görünüyor.

üstad eğer park halinde resetlemese dediklerinde haklı olabilirdin. şarj etmediğinden dolayı akü bitirse ve park halinde kapansa yeniden açılmazdı. ama yeniden başlatmış sıfırlamış.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı bennecyim

  • İleti: 213
    • Profili Görüntüle
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #6 : 17 Şubat 2012, 10:28:23 »
üstad eğer park halinde resetlemese dediklerinde haklı olabilirdin. şarj etmediğinden dolayı akü bitirse ve park halinde kapansa yeniden açılmazdı. ama yeniden başlatmış sıfırlamış.
elektrikçiye gittim şarj dinamosunu söktü baktı sorun yok dedi. sonra başka bi ustaya gittim akü dediler, aküyü değiştik sorun düzelmedi. eski akümü taktık  şarj dinamosununa baktılar diyotları patlamıştı. tamir ettik sorun kalmadı. sende bi elektrikçiye baktır kutup başları gevşemiş veya oksitlenmiş olabilir. yada hareket halindeyken kutup başları veya herhangi bir kabloda temassızlık olabilir. şarjı bi ölçtür normal şarj ediyor mu? kontrol etmekte fayda var.

Çevrimdışı Sesizlik

  • İleti: 175
    • Profili Görüntüle
Ynt: Enteresan
« Yanıtla #7 : 17 Şubat 2012, 15:29:17 »
Benim eski Golf'te bi kaç elektrik ile işim oldu ama bu olay biraz farklı.??? Bence elektrik hatında bi kaçak var.Buda akünün şarjını etkiliyor.Kendini şarj edememesi sonucu bu da gidip gelmesine sebep.
Bazen bi kablo bile verimsiz anlamsız uyarılar için yerlii olabiliyor.

Senin biraz güldürmek adına senin araba bence transformers. :)  :p  Yakında sana kendini göstrecek. :D



Beni en çok korkutan 80 km ile giderken stop etti demen.Biran önce baktır derim.Malum fren sistemi havalı sistem stop ettimi Allah muhafaza  virajda olsan ani fren yapman gerekse hava yoksa içerde pedal taş gibi olacak.Aman dikkat.

Geçmiş olsun.