Gönderen Konu: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)  (Okunma sayısı 39015 defa)

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #98 : 19 Ocak 2011, 23:41:37 »
benım yeruçagıda sportlıne sayılırmı hacım :D
boynumuz kıldan ince sen varken ağamm  :)
ADK

Logged

Çevrimdışı Ouzoo

  • İleti: 3622
  • Bayılırım otobüs kokusuna
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #99 : 20 Ocak 2011, 00:14:52 »
Bu arada 8v nin torku 135 nm 16v 126 nm.
Kullan şunu birkaç ay yola gelecektir ya o ya sen :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #100 : 20 Ocak 2011, 00:16:13 »
zaten daha önceleride konuşuldugu gibi hem performans hem az yakıt ben görmedim hiç bir araçta
ADK

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #101 : 20 Ocak 2011, 00:18:59 »
Yarın aracı gosterıcem. 150-160 dan sonra neden tıkanıyor onu bı tespıt edıcez ınsallah. Guzel bı ınceden bakım yaptırmaya calısıcam bakalımm :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı Ouzoo

  • İleti: 3622
  • Bayılırım otobüs kokusuna
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #102 : 20 Ocak 2011, 00:20:12 »
Abf ciler şuraya da bi göz atınız :)

Polo 16v AFH Dyno page 2
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #103 : 20 Ocak 2011, 00:25:27 »
helal olsun harbıden Erhan abıye.
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #104 : 20 Ocak 2011, 00:25:43 »
« Son Düzenleme: 20 Ocak 2011, 00:26:07 Gönderen: ReDDeviL »
ADK

Çevrimdışı atego

  • İleti: 1085
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #105 : 20 Ocak 2011, 02:07:56 »
Abf den sonra Afh tabiki daha düşük gelecek. Ama Abf nin verdiği o güzel hissin sebebi tamamen torkundan dolayı. Gaza bastığında bir anda sırtını koltuğa yapıştıran şey torktur. Afh de maksimum torku yüksek devirde verdiğinden, torkunun düşük olmasından ve bunun devirle beraber yavaş yavaş artmasından dolayı gittiğini hissettirmiyor. Arkadaşımın 2011 1.6 Tdi Golf u ile denedik. Benim aracımda küçük ama gidişini oldukça etkileyecek problemler vardı. Başa baş gittiler. Onun arabasına bindiğimde, gazladığı anda başım geriye yatıyordu. Benim Polo' da yok öyle birşey, hızlandığını hissetmiyorsun  ama hızlanıyor :)

Arabaya ısınamamanın tek sebebi hacim farkından kaynaklanıyor. 2.0 altı hangi arabayı alırsan al (bir kaç istisna var) kötü hissettirecek. 1.4 ile 2.0 hacim farkı az değil maalesef. Bizim Sportline lar spor gruba girmeyen 1,6 ve ağır kasalı 2.0 arabalara kafa tutabiliyor. Spor olanlar hele Golf Gti gibi bir araba ile arasında çok fark olur. Kısa şanzımanda, alışmayan bir insan için kötü gelecektir. Devamlı vites değiştirme ve hep yüksek devirde kalması vs. Keşke satmayıp Lpg taktırsaydınız Golf e. Son olarak eğer yine yürürü çok iyi olan 1.6-2.0 lık bir araba (106 gti, Civic si, Civic Vti, Saxo vts vs..) almayacak fakat arabayı değiştirmeyi düşünüyorsanız alacağınız her araba sizi daha da hayal kırıklığına uğratacaktır. Bizimkiler diğerlerine göre gayet iyi sayılır. Tek kapı Polo alacaksanız yine Sportline olsun çünkü diğer türlü canınızı çok sıkar :)

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #106 : 20 Ocak 2011, 02:10:57 »
golf zaten lpg li idi :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı atego

  • İleti: 1085
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #107 : 20 Ocak 2011, 02:22:24 »
Benzinde giden Sportline ile Lpg li Abf aynı yakar şehiriçi. 0,3-0,4 arası en az. Lpg lazım o zaman Sporta :) Litresi 4 TL olmasa az yakıyor arabalar ama abarttıkça abarttılar ne hale geldi fiyatlar. İçtiğimiz su soluduğumuz hava bile vergi oldu nerdeyse. Millet v8 leri gece gündüz sürüyor bizim kadar vermiyorlar. 1.4 araba kullanamayacaz bu gidişle :)

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #108 : 20 Ocak 2011, 10:22:59 »
vallaha dogru :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #109 : 20 Ocak 2011, 10:26:23 »
Abf den sonra Afh tabiki daha düşük gelecek. Ama Abf nin verdiği o güzel hissin sebebi tamamen torkundan dolayı. Gaza bastığında bir anda sırtını koltuğa yapıştıran şey torktur. Afh de maksimum torku yüksek devirde verdiğinden, torkunun düşük olmasından ve bunun devirle beraber yavaş yavaş artmasından dolayı gittiğini hissettirmiyor. Arkadaşımın 2011 1.6 Tdi Golf u ile denedik. Benim aracımda küçük ama gidişini oldukça etkileyecek problemler vardı. Başa baş gittiler. Onun arabasına bindiğimde, gazladığı anda başım geriye yatıyordu. Benim Polo' da yok öyle birşey, hızlandığını hissetmiyorsun  ama hızlanıyor :)

Arabaya ısınamamanın tek sebebi hacim farkından kaynaklanıyor. 2.0 altı hangi arabayı alırsan al (bir kaç istisna var) kötü hissettirecek. 1.4 ile 2.0 hacim farkı az değil maalesef. Bizim Sportline lar spor gruba girmeyen 1,6 ve ağır kasalı 2.0 arabalara kafa tutabiliyor. Spor olanlar hele Golf Gti gibi bir araba ile arasında çok fark olur. Kısa şanzımanda, alışmayan bir insan için kötü gelecektir. Devamlı vites değiştirme ve hep yüksek devirde kalması vs. Keşke satmayıp Lpg taktırsaydınız Golf e. Son olarak eğer yine yürürü çok iyi olan 1.6-2.0 lık bir araba (106 gti, Civic si, Civic Vti, Saxo vts vs..) almayacak fakat arabayı değiştirmeyi düşünüyorsanız alacağınız her araba sizi daha da hayal kırıklığına uğratacaktır. Bizimkiler diğerlerine göre gayet iyi sayılır. Tek kapı Polo alacaksanız yine Sportline olsun çünkü diğer türlü canınızı çok sıkar :)

atego zaten sportun torku 124 nm 1,6 8v polonun ki 150 küsür sanırım ve daha düşük devirde yakalıyor bu tork değerini. BEnim zaten ilk etaptaki amacım görsel olarak güzel bir araç sonra performans. Aynen dediğin gibi abf nin gazda yaktığını bu araç benzinde yakıyor. Ama şöylede bir durum var LPG bu araçlarda eziyet sende biliyorsundur forumdada görüyoruz herkes lpg li polodan şikayetçi ;)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı barthez

  • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #110 : 20 Ocak 2011, 15:51:36 »
süleyman ben boşunamı 1.8 aldım eskiside 1.8 di yeniside seni anlıyorum
insan tufaya düştüğünü zannediyor araba eskisine göre yürümeyince o yüzden
arabayı elden çıkar büyük motor küçük kasa lpg veya dizel bir araba al en azından
sürüş keyfinden taviz verme :)
golf 4 1,8 Highline

Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: Komşu forumdan ben geldim Polo 6N imle beraber :)
« Yanıtla #111 : 20 Ocak 2011, 17:09:13 »
1.6'nın torku 135nm Süleyman. 1.6'nin hiç bir avantaji yok 1.4 sportline göre. Bizde 1.6 da var. AFH çok ayrı. ;)