Gönderen Konu: İlk Vokswagenim Polo  (Okunma sayısı 26645 defa)

Çevrimdışı 35EZ349

  • İleti: 459
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: polo 6n 99 AEE
  • Şehir: İzmir
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #42 : 28 Şubat 2014, 12:43:24 »
aynen bu ne ya arkadas :p


6N 99 AEE 1.6
I Love PoLo

Logged

Çevrimdışı genc26

  • İleti: 110
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: vw 99 6n polo
  • Şehir: Eskişehir
Ynt:
« Yanıtla #43 : 28 Şubat 2014, 12:52:32 »
Yani gazcim 10000 km de filtreni degistir ucuz dandik yakitlardan alma filtren ne kadar pislenirse o kadar yakitin artar dediydi gazcimin dedigi
Polo Candır Heyecandır...

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #44 : 28 Şubat 2014, 17:01:01 »
Evet arkadaslar bugun itibariyle atiker microfast sistemi taktirdim her zamanki gibi arkadasim super bi iscilik cikarmis ve inanin gene gazin takili oldugunu aracin icindeki seviye dugmesinden anladi  kirmizi enjektor ve simdilik bir sikinti yok ilerliyen yillar aylar ve gunlerde neler olur hep beraber gorecegiz bakalim ama dedikleri volkswagenci arkadasla ortaklasa ayarlamislar sorun olmayacakmis.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #45 : 28 Şubat 2014, 17:13:17 »
Evet arkadaslar bugun itibariyle atiker microfast sistemi taktirdim her zamanki gibi arkadasim super bi iscilik cikarmis ve inanin gene gazin takili oldugunu aracin icindeki seviye dugmesinden anladi  kirmizi enjektor ve simdilik bir sikinti yok ilerliyen yillar aylar ve gunlerde neler olur hep beraber gorecegiz bakalim ama dedikleri volkswagenci arkadasla ortaklasa ayarlamislar sorun olmayacakmis.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Dediğiniz gibi işçilik iyi olduktan sonra sorunsuz kullanırsınız.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı 06kzn39

  • İleti: 807
    • Profili Görüntüle
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #46 : 28 Şubat 2014, 17:55:06 »
hayirli olsun maliyeti ne kadar oldu

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #47 : 28 Şubat 2014, 22:28:53 »
Microfast sistem simit tank 1100 tl temmuz ayindada ruhsata isleticem

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı 35EZ349

  • İleti: 459
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: polo 6n 99 AEE
  • Şehir: İzmir
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #48 : 01 Mart 2014, 07:34:47 »
zavolli ne kadar oldu acep


6N 99 AEE 1.6
I Love PoLo

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #49 : 01 Mart 2014, 12:14:08 »
Suan sistemler 1100-3500 arasinda degisiyor zavolli sanirim 1700 civari olmasi lazim ama her zaman sunu soylerim calisma prensibi hepsinde ayni kiminin yazilimi italyan kiminin bulgar kiminin regulatoru yerli kiminin degil hepsinin ortak noktasi ince ayar ve cok iyi montaj netten arastirin montaj resimlerindeki cesitlilige bakin farki anlarsiniz kimi usta enjektorleri motor plsstik kapagini deler uste cikarir kimi yandan disari cikarir hersey ulu ortadir iyi montaj mumkun oldugunca gizlenmis olmali arti emme manifoldunun delindigi yrr cok onemlidir takilan meme caplari ayrica delinme acisi ve enjektor hortumlarinin max 10cm olmasi en onemli detaylardir birde sicak su mutlaka dogru yerden alinmalidir aracin devirdaimi etkilenmemeli termostati isisi gerekli degerlerde olmalidir bunlar oldugu surece iyi yakitla sorunsuz yol alinir.Lpg nin yanma ve patlama isisi yuksektir ama bu 8v olan normal bir motora zarar vermez sayet aracinizin subablari magnezyum aleminyum alasim degilse dogru yag degisimi dogru ve orjinal buji kullanimi ile motorhnuz benzinden daha uzun kilometrler yag yakama sorunu yasamaz.Sayet aracinizda bir sorun varsa lpgden sonra bu daha belirgin ortaya cikar hele birde hatali montaj varsa arac conta yakar tekler stop eder.Bizim araclarin tek sorunu bogaz kelebi oda her bakimda distan hafifce kelebek sistemine zarar vermedeb temizlenmelidir.Cok bastirmak milimetrik arizalsra sebeb okur kelebek pozisyonunu koruyamaz rolanti problemleri yasanir.Hepsini inanin tecrube ettim deli masraflar ettim ama ogrendim :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #50 : 01 Mart 2014, 15:35:41 »
Suan sistemler 1100-3500 arasinda degisiyor zavolli sanirim 1700 civari olmasi lazim ama her zaman sunu soylerim calisma prensibi hepsinde ayni kiminin yazilimi italyan kiminin bulgar kiminin regulatoru yerli kiminin degil hepsinin ortak noktasi ince ayar ve cok iyi montaj netten arastirin montaj resimlerindeki cesitlilige bakin farki anlarsiniz kimi usta enjektorleri motor plsstik kapagini deler uste cikarir kimi yandan disari cikarir hersey ulu ortadir iyi montaj mumkun oldugunca gizlenmis olmali arti emme manifoldunun delindigi yrr cok onemlidir takilan meme caplari ayrica delinme acisi ve enjektor hortumlarinin max 10cm olmasi en onemli detaylardir birde sicak su mutlaka dogru yerden alinmalidir aracin devirdaimi etkilenmemeli termostati isisi gerekli degerlerde olmalidir bunlar oldugu surece iyi yakitla sorunsuz yol alinir.Lpg nin yanma ve patlama isisi yuksektir ama bu 8v olan normal bir motora zarar vermez sayet aracinizin subablari magnezyum aleminyum alasim degilse dogru yag degisimi dogru ve orjinal buji kullanimi ile motorhnuz benzinden daha uzun kilometrler yag yakama sorunu yasamaz.Sayet aracinizda bir sorun varsa lpgden sonra bu daha belirgin ortaya cikar hele birde hatali montaj varsa arac conta yakar tekler stop eder.Bizim araclarin tek sorunu bogaz kelebi oda her bakimda distan hafifce kelebek sistemine zarar vermedeb temizlenmelidir.Cok bastirmak milimetrik arizalsra sebeb okur kelebek pozisyonunu koruyamaz rolanti problemleri yasanir.Hepsini inanin tecrube ettim deli masraflar ettim ama ogrendim :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
teşekkürler bence yeni başlayanlar için gayet yeterli bilgiler :)

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #51 : 01 Mart 2014, 19:03:22 »
Bugun deneme imkanim oldu suan sehir ici kmde 40 kurus yakioruz ama 1000 km icinde 300 dusecegini soyledi ustam

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı mkkpnar

  • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 6N
  • Şehir: Ankara
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #52 : 02 Mart 2014, 00:52:35 »
Hayırlı olsun ins yakıt sizi tatmin eder ;) verdiginiz bilgilerde cok dogru

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #53 : 02 Mart 2014, 12:15:21 »
Umarim dediginiz gibi olur zaten ilk dolum tupun boslugunu aliyor birde ayar falan yapikirken cok harcaniyor buna gore hesap edersek 30-35 kurus yakalanir gibi bir deger buda bizim araclar ve otm vites icin iyi bir deger.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #54 : 02 Mart 2014, 17:14:55 »
Bugun deneme imkanim oldu suan sehir ici kmde 40 kurus yakioruz ama 1000 km icinde 300 dusecegini soyledi ustam

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
benzindeyken yakıt ne kadardı peki??

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: İlk Vokswagenim Polo
« Yanıtla #55 : 02 Mart 2014, 18:40:34 »


Bildiğiniz gibi bujinin motorda ateşlemeden başka diğer bir görevi yanma odasının sıcaklığını ayarlamak. LPG de kullanımda yanma sıcaklığı daha yüksek olduğu için hem standart bujiler daha hızlı korozyona uğrar hem de fazla sıcaklığın dışarı atılmasında yeterli olamaz.



gözlerime inanamıyorum. bu nasıl bir yazı böyle.  :o :o :o :o :o :o
« Son Düzenleme: 02 Mart 2014, 18:48:09 Gönderen: TEYOLOGY »
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.