Gönderen Konu: mk 1gtı ve 106 gtı  (Okunma sayısı 37056 defa)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #14 : 04 Aralık 2007, 20:27:23 »
EG'nin, gerçek gücünü üretebilen bir 106 karşısında şansı yok.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Logged

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #15 : 04 Aralık 2007, 23:28:04 »
peugeot nun gti ı golf ten baz alarak yaptığını unutmayın.ve 'GTİ' ismi için vw ne para,telif hakkı ödediğinide söyleyeyim.106 gti pistte lamborghini diablo yu bile geçmiş bi araba ama ne yazık ki gerçek gti o değil ;) o bi taklit ve rekabet ürünü.205 te 106 da her zaman apaçi arabası oldu ve öyle kalıcak...

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #16 : 04 Aralık 2007, 23:58:46 »
Aynen öyle. Piyasadaki bir çok 106' nın motoru ile zaten oynanıyor. En azından hirbirşey yapmasalar, chip tuning dedigimiz, yeni nesil motorların ECU' ları ile oynanarak, daha yüksek performans kazandığı işlemleri yaptırıyorlar. Sonra da, çok iyi gidiyor, çok hızlı vs. gibi tepkiler ile karşılaşıyoruz. Bu gayet normal. Siz kaç tane, motoru ile oynanmış, gerçek değerleri 110 hp üzeri bir mk 1 gti görüyorsunuz ki, Golf için de aynı şeyleri düşünün yada söyleyin?  :)
« Son Düzenleme: 05 Aralık 2007, 00:00:57 Gönderen: Firestarter »

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #17 : 05 Aralık 2007, 00:12:12 »
arkadaşımda halen daha açık filitre bile takılmamış 106 var ciziği bile yok trde 10 tane tam orjinal 106 varsa gti motorlu ilk 3 tedir derim o araba için.yani kısacası standart motor şimdi ben karb taktım millet yine başlıyacak karbtörden verim alınmaz muhabbetlerine onun için eskiden örnek vereyim.bnm aracımda 13" 50 yanak lastik varken üzerinde tüp-tesisat vb extra ağırlıklar yokken,enjeksiyon sistemi yakıtı koklayıp performansı maximum verirken(dynoda 109 hp çıkmıştı)motor daha hiç açılmamışken motorum 8v de olsa 1.8 ve son derece sağlıklı olmasına ve tüm bu artılara rağmen araçları defalarca değişerek kalkmamıza rolling yapmamıza rağmen 106 her türlü bnm aracımla oynadı...konu başta modifiyeye yönelik açıldı fakat konuştuğumuz arabalar standart araçlar araya boş yere chipten vb.den bahsetme.arabalara az merakı olan kişi teknik mantık dahi yürütmeyi bilmesede 106 nın boyundan büyük gidişi oldğunu bilir.bu sebeble bu konuda son yazım 106 ile ilgili boş yere kürek cekmenin manası yok bilmeyen gitsin her türlü denesin 106 ile aracını sonra tekrar konusuruz :)

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #18 : 05 Aralık 2007, 00:40:15 »
İyi, sen geçilmeye devam et o zaman.  ;D

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #19 : 05 Aralık 2007, 09:45:30 »
denencek bir şey yok ortada aslında. konu performans açısından yorumlar olarak açılmış. chipti, filtreydi kıldı tüydü karıştırmayın. aralarında teknoloji farkı olan araçları kıyaslamak ne kadar doğru sizce?

Çevrimdışı aliis

  • İleti: 456
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #20 : 05 Aralık 2007, 10:58:10 »
denencek bir şey yok ortada aslında. konu performans açısından yorumlar olarak açılmış. chipti, filtreydi kıldı tüydü karıştırmayın. aralarında teknoloji farkı olan araçları kıyaslamak ne kadar doğru sizce?

 teknoloji farkı bir hayli var haklısınız, aslında polo gtı doğru secim ama  turkiyede olmadığı için mk1 ile karsılastırmak zorunda kalıyoruz...

eralpcim perf. acısından esocemin dediği gibi 205 in 106 ile pek fark yok hatta bizim burda corsa gsı nın biri gecmişti ama arac ne kadar saglıklıydı bilmiyorum, ama 205'in yurt dısında Mİ16 olanı var onlar felaketmiş,türkiyede onlardan birkac tane olması gerek

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #21 : 05 Aralık 2007, 11:06:22 »
mı 16 dediğiniz makine avrupada bu işlerden profesyonel anlamda anlayıp orjinali saklayabilmek için deli paralar verilen bir makine.özelliklerinden birisini belirteyim sadece dünyada egzos manifoldu motoruyla en iyi uyum sağlayan araçtır mı16.hiç bir performans markası orjinalinden daha iyisini yapamamıştır.bu örneğe göre düşünürsek makinenin nsl bir şey olduğunu anlamak çok zor değil.

bu sırada ibocum ben aracımın o haline rağmen geçiliyorduysam gecen autodroma desibel drag'a gittiğimizde bi hayli gerilerden izledin bnm aracı ii hatırlsarsın yavv senin araç baya ii gidiyormuş deyip durdun ya hani unutmamışsındır heralde...ben enjeksiyon ve 13 lastiklerle 106dan fark yedim her seferinde ama 16 jantlar ve  ufacık karbüratörle artı tesisat artı tüp simidi artı lpg ile giderken o farkları attım sana.artık 106 nın seni nerden nsl gececeğini sen düşünürsün sanırım :)
« Son Düzenleme: 05 Aralık 2007, 11:08:48 Gönderen: escocem »

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #22 : 05 Aralık 2007, 11:09:12 »
Only fucking is better than gti..! Yeterli sanırım.   ;D

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #23 : 05 Aralık 2007, 11:22:39 »
ibo arkadaş güzel bir soru sormuş bizde güzelce konuşmaya çalışıyoruz geyik yapılcak konuları şaşırmaya başladın sanırım.anlıyorsan konuş alakasız laflar yazıp boş boş güleceksen yanlış konudasın saygılı ol!

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #24 : 05 Aralık 2007, 12:27:49 »
karısmayım karısmayım dıyodum ama dayanamadım :)
evet 106 hafıfılıgınınde avantajıyla garıp bı sekılde ıyı gıdıyorr.
hatta saxo ıle motor olarak 1e1 olmalarına ragmen stock'ta gecıyor saxoyu..
bu konularda ıddaam olmadıgını bılırsın  ama cem  ben burda gectım bıkac 106'yı..
ama pılotaj hataları vardı ama baska bısey fakat tek sefer denenmedı ;)
corradoyla denemıstık  ağladılar :)
bu arada ufak bı not 106cılarda dostlarımızdı yanlıs anlasılmasın ;)

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #25 : 05 Aralık 2007, 12:28:22 »
ama dıger turlu dedıgıne katılıyorum aynı seyler yapıldıgı takdırde 106 daha ustun hale gelır ;)

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #26 : 05 Aralık 2007, 12:41:02 »
saxo 0-75de 106ya boy atıyor ama uzunda 106 alıyor dediğin gibi.106cılar dostumuz o ayrı konu tabi ;)

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: mk 1gtı ve 106 gtı
« Yanıtla #27 : 05 Aralık 2007, 13:38:10 »
denencek bir şey yok ortada aslında. konu performans açısından yorumlar olarak açılmış. chipti, filtreydi kıldı tüydü karıştırmayın. aralarında teknoloji farkı olan araçları kıyaslamak ne kadar doğru sizce?

+1453
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)