olur öyle düşüşler temel canını sıkma,bir dahaki bakımına mobil 1 0-40 tam sentetik yağ koy kesinlikle ama kesinlikle o yağa herhangi bir katkı ekleme,buji kablolarına bak eski ise onlar yenile. imkanın varsa 8mm silikon kullan yoksa orjinal bosch tak,bujilerine bak muhtemelen orjinali bu diye sattıkları 3 tırnak buji çıkacak. orjinali falan değil o muadil üründür,bulabilirsen BOSCH F5DP0R kodlu bujiyi al tak bulamazsan NGK'nın iridyum serisinden 0.6 gap aralığında bir bujisini al tak.katalizörüne bak hala üzerindeyse söktür temizletebilirsen temizlet temizletemezsen içini boşalttır. bunlardan sonra yakıt tüketiminde azalma göreceksin,arabanın çekişi düzelir çalışması rahatlar krankta 145 beygire ulaşırsın. dereceli egzantrik ise elimde 1 takım var. 270 derece cadde tipi. işine yararsa (ki bence en ideali budur,272den sonra ayarlı kasnağa girmen gerekir,286 dan sonra ise yay ve şapkaya bunu ise orjinal aksamla kullanabilirsin) verebilirim. kolay gelsin şimdiden