beyler bn daha öncede sormuştum ust kapagın turbo dısel kapak oplması lazım gıbı bışey sölemıştınız bnm arac benzınlıymış ust sılındırı çıkarıp dısel sılındır kapagı koymuşlar ve turbo dısel sılındır kapagı nerden anladın dersen contayı degiştırdım ve
conta alırken adamlar bu araç turbo dısel çunku göturdugum numune conta turbo dısel contası dedıler ben pekı şuanda aracıma turbo takmka ıstesem yapmam gereken nedıre bı manıfolt ve turbo mu almak yada yıne bırsuru şeymı ?
aracınızın silindir kapağının diesel olması turbo olur anlamına gelmez. O motorlarda, motor bloğununda fıskiyeli turbo blok olması gerekiyor. Bloğnuzunda turbo blok olduğunu var sayarsak; ihtiyacınız olan bir turbo salyangozu, KKK14 veye daha küçük bir turbo, turbo emme ve egzos manifoltları, intercooler istiyorsanız custom bir intercooler, intercooler kauçuk boruları ve kavis vermek için krom redüktör borular, downpipe, egzos manifoldundan iniş borusu, turbo yağlama için yağ borusu,yağ filtresinin ordan yağlama almak için çif çıkış aparat işinizi görecektir. Ama size tavsiyem komple bir turbo diesel motor alıp atmak. O araçların motorları o kadar pahalı değil. Unutmadan bununla birlikte mazot pompasını da değişmeniz gerekecek. Turbo LDA pompa olacak. Çıkma parçalarla masraf yaklaşık 1.000 tl yi bulacaktır işçilik hariç. Bu parçalar ebay fiyatı tabi. Türkiye fiyatı ile biraz daha yukarda olabilir. Ucuza maletmek te size bağlı,iyi araştırma yapmanız gerekir. Yoksa masraf 2.000 TL ve üzerini bile bulur