Gönderen Konu: kilit defransiyel  (Okunma sayısı 4264 defa)

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
kilit defransiyel
« : 02 Şubat 2012, 22:52:45 »
bazı önden çekişli araçlarda kilit defransiyel oluyor mk1 lerimiz için yapılmış bir kilit defransiyel varmıdır yada tofaşlarda olduğu gibi kaynak ile yapılma imkanı olurmu olursa ne kadar randıman alabiliriz. tek tekerim dönerken diğerinin durması zoruma gidiyo  :D

Logged

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #1 : 02 Şubat 2012, 23:14:26 »
İyide o zaman virajları dönerken  özellikle yazları çok güzel sesler duyarsın heralde :)
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı TanerErbay

  • İleti: 767
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #2 : 02 Şubat 2012, 23:59:30 »
kitli difriyansel eger Prof bisey bulursan mantikli derim


Prof nasil olur dersen, eger arac yüke bindiginde kilit devreye girip, normal sartlarda (viraj dönerken veya zorlanmadigi anda) normal bir difriyansel gibi icteki lastigi daha az, distaki tekeri daha fazla döndürürse takilir

fiyatti oldukca tuzludur. arkadasim 90 model kadett GSI icin aldi (Drag yarislarina giriyor) yalan olmasin 2000 sterlin veya 2000 € para verdi. markasini hatirlamiyorum. Ömür boyu bozulmaya garantili bir difriyansel. günlük hayatinda kullaniyor ayrica yarislara gittiginde de. sök tak olayi yok :)

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #3 : 03 Şubat 2012, 00:04:52 »
İyide o zaman virajları dönerken  özellikle yazları çok güzel sesler duyarsın heralde :)

   

o sesler bana çok güzel gelirde lastik biter heralde  :)

kitli difriyansel eger Prof bisey bulursan mantikli derim


Prof nasil olur dersen, eger arac yüke bindiginde kilit devreye girip, normal sartlarda (viraj dönerken veya zorlanmadigi anda) normal bir difriyansel gibi icteki lastigi daha az, distaki tekeri daha fazla döndürürse takilir

fiyatti oldukca tuzludur. arkadasim 90 model kadett GSI icin aldi (Drag yarislarina giriyor) yalan olmasin 2000 sterlin veya 2000 € para verdi. markasini hatirlamiyorum. Ömür boyu bozulmaya garantili bir difriyansel. günlük hayatinda kullaniyor ayrica yarislara gittiginde de. sök tak olayi yok :)

abi tam aradığım şeymiş ama o fiyata mk1 alınır  :D  bu dediğin sistem 1000 tl civarında olsa hakkaten gözü kapalı alıp takılırmış :tamamdir
 

Çevrimdışı TanerErbay

  • İleti: 767
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #4 : 03 Şubat 2012, 00:19:03 »
yani vazgec :)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #5 : 03 Şubat 2012, 00:37:58 »
Normal kullanımda virajlarda Taklaya hazırsan taktır :D :D  Amacın düz gitmekse evet ama normal yollarda kullanımsa kötü tecrübeler yaşamaya hazır ol Mesala 50 ilen viraja girip takla atmak seni eğlendirecekse :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı alpers3

  • İleti: 2144
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #6 : 03 Şubat 2012, 00:42:37 »
orjınal golflerden cıkma kılıtlı sanzımanlar var elımde oyle bı sorun yasamazsınız altı ustu mk1 abartmayın beyler madem oylede neden bazı mk3 ler dewrılmıyoda gayet basarılı sekılde yolda durabılıyo yada bnm mk2 gayet kılıtlı orjınal sanzıman var uzerınde allah ukur santım sıkıntımız olmuyo dagda tasta tepede otobanda :tamamdir :tamamdir :tamamdir :tamamdir

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #7 : 03 Şubat 2012, 00:59:46 »
%100 kilit olursa dediğiniz gibi taklaya gelinebilir ama %60 %70 olursa virajlarda bi sıkıntı olmaz heralde gerçi mk1 için %35 40 olsa bile iş görür

orjınal golflerden cıkma kılıtlı sanzımanlar var elımde oyle bı sorun yasamazsınız altı ustu mk1 abartmayın beyler madem oylede neden bazı mk3 ler dewrılmıyoda gayet basarılı sekılde yolda durabılıyo yada bnm mk2 gayet kılıtlı orjınal sanzıman var uzerınde allah ukur santım sıkıntımız olmuyo dagda tasta tepede otobanda :tamamdir :tamamdir :tamamdir :tamamdir
  abi maliyet ne olur senin sistem bizim mk1 e olurmu dizel motor koduna göre 86 model motor var üzerinde

Çevrimdışı alpers3

  • İleti: 2144
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #8 : 03 Şubat 2012, 01:02:59 »
%100 kilit olursa dediğiniz gibi taklaya gelinebilir ama %60 %70 olursa virajlarda bi sıkıntı olmaz heralde gerçi mk1 için %35 40 olsa bile iş görür
  abi maliyet ne olur senin sistem bizim mk1 e olurmu dizel motor koduna göre 86 model motor var üzerinde
geldıgınde detaylıca konusuruz hacım hem tanısmıs oluruz o kadar espırılı bı ıs degıl klıt ısı degısıklık olmayacak hayatında yanı :tamamdir

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: kilit defransiyel
« Yanıtla #9 : 03 Şubat 2012, 01:07:03 »
yaa amacım şov yapmak falan değilde geçen kar yağdığında tek teker sulu kara yada buza  denk gelince araba kaldı bi kaç kere bide bizim buralardan kar biraz geç kalkıyo yol tutması falan iyi olur diye düşünmüştüm dükkana uğrayınca detaylı bilgi alırım artık :tamamdir