Gönderen Konu: TSİ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMİ VS.  (Okunma sayısı 93835 defa)

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: TSİ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMİ VS.
« Yanıtla #56 : 21 Eylül 2015, 02:28:38 »
Murder

Sdi en kolay fsi ye monte oluyor turbo yok.
Sonra turbosarj biraz daha ugrastiriyor.
Twin hakkında net bilgim yok ama bana referans olan kisi fsi de 50.000km kullanmis satmis 140ps almos tekrar taktirmisti oyle hatirliyorum.


Su kesin atesleme en ufak kusuru goturmuyor 70.000lik bujimiz 40.000de civitiyor, klima acik rolantiyi sabitleyemiyor. Insan ngk platin laser e kiyamiyor 125tl. Ben onu da çözdüm bosh laser muadil gayet iyi 70 tl 40.000de bir degistiriyorum. Bobin 90.000de istedi suan 125000 herhalde oda 90.000 daha gider. Her seye ragmen ekonomi super.

Yeni ayar yaptirdim araci -13fakirlestirdiler, sicramalar o kadar azaldiki cok guzel surusu var. Takan yerde cok önemli. performans kaybi var ama az. Her basisimda 190 200u hic zorlanmadan gordu uzun yolda. Yokusta ici full 5vitesi hiz düşmedi.
ne biliyim cozemedim ya cok fazla binemiyorumda saga sola gidince 5 6 lt arasi yakiyor guzel dusuk lt hesabindada benzin cok pahali. Cok binsem eskisi gibi kalkamazdim altindan. twinturbo biraz karisik heralde motor hic bulasmayayim ben lpg ye en iyisi😇

Logged

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: TSÝ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMÝ VS.
« Yanıtla #57 : 23 Eylül 2015, 12:10:35 »
Kısa yollar yapıyorsan az biniyorsan sene de 8000gibi, hele 3yıla bir araba degiştirenlerdensen taktırma ağzının tadı kacmasın.

Ne kad ar çok binene ekonomi değse de ayarı lap diye olmaz. 35–40bınde bujı 80–90da bobin ister. Satana kadar 30.000 yapsan ancak anlami olur. Tum lpg li araclar için durum benzer. Ayar tsi daha zor sürüş daha tatlı sadece...
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: TSÝ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMÝ VS.
« Yanıtla #58 : 23 Eylül 2015, 12:11:31 »
Bide lpg li araç nasıl olsa diye benzini ceyrek depo altı kullanır san pompa benzin enjektörlerin riske .
« Son Düzenleme: 23 Eylül 2015, 12:14:06 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: TSİ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMİ VS.
« Yanıtla #59 : 23 Eylül 2015, 12:47:37 »
Benzini ceyregin altina dusurmem mumkun oldugunca senede 8 binden fazla oluyor. 5 mayista getirdigimde 111.110 daydi suan 119,050 de daha 5 ay olmamis :) ama yinede gerek yok diyorum cok asiri yakmiyor 35 kr sehir ici 25-30 kr sehir disi

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: TSÝ VE LPG/PROBLEM-ÇÖZÜM/YAZILIMIN ÖNEMÝ VS.
« Yanıtla #60 : 28 Eylül 2015, 15:15:31 »
Bide lpg li araç nasýl olsa diye benzini ceyrek depo altý kullanýr san pompa benzin enjektörlerin riske .

Tsi octavia lpg fe sýkýntýlý bu aralar duzelmiyor!!!
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2015, 15:16:03 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di