tek birşey söyleyeceğim,
1. chip le yazılım arasındaki fark nedir ?
2. acık hava filtresi taktık 'MAF' sensörünü gözden çıkardık tamam,
da bu -vakuma yardımcı olacak şekilde türbülans aparatı- nedir ve bunu hakikaten dyno uzerinde etkisini denedizin mi?
Yok ben denedim de değiştiğini gördüm negatif yönde,
3. evet, çevre koşullarını gözönünde bulundurursak katalizör iptali doğru değil, 1.8T veya 1.9TDI kat. ı takarak 60mm lik boru ile ezgoz işi çözülür bence, ama ben net bi rakam veremiyorum 3 derim 5 çıkar 6 derim 5 çıkar, çünkü her motorun cevabı aynı olmaz direk '3bg gibi',
Yani işin özü hesap makinasıyla değil de dyno uzerindeki rakamlar daha gerçekçi oluyor.