Pul koymak ayağını sürekli debreyajın üzerinde tutmaktan farksız. Belki de balata bu yüzden bitti
yok abicim neden bittiğini bulduk araç vitesi garçlamaya başladığında debriyaj telini ve oturduğu yeri kontrol ettirmek gerekiyormuş benim düldülün debriya telinin kasaya oturduğu yerdeki plastik parça kırıldığından balatanın yayını kırmış gerçi o paraçayı bulamadık ama getirtene kadar idaraten telin içeri kaçmaması için pul koyduk (gene ama bu sefer farklı amaç
) sachs baskı balata setini 150 ytl debriya teli 55 ytl'ye mal oldu işçiliği hiç sormayın söylesem inanamazsınız sağolsun kuzenin arkadaşı idi 50 ytl verdim gerçi bilgisayarını tamir edeceğim karşılıklı anlaştık
normalde işçilik 125 ytl şanzıman 1 saatte indirip taktı ama tel baya uğraştırdı allahtan fakettikte yeni balatayıda sıyırmadık
Bu arada bana küçük bir tüyoda verdi bizim araçların hb'lerin 2001'e kadarı polo klasiklerin tamamının şanzımanları golf mk1 ile aynı imiş clasiklerin tüm dişlileri 1e1 aynı hb lerin ise büyük çoğunluğu aynı imiş malumunuz mk1 in bir dişlisi 10 ytl ise clasic dişlisine 100 ytl istiyorlarmış arkadaş babadan vw'ci ve esas işi şanzıman gözü kapalı söktü taktı benim aracın şanzımanını o yüzden fazla para çıkarmasınlar.