gümrük araclarında öyle seyler olmuyo genelde kı motoru orjınaldı bu zaten cok kolay anlasılır ama dedıgım gıbı gtd kasa ıbaresı bu aracların normal dızellerıde var ben mk2 ıcın bukadar emın konusuyorum ve sanıyorumkı mk1 ıcınde aynıdır.
Gümrük araçlarında olmayacak diye bir kavram yok.... Yurt dışındada bu aracı kullanıcısı sorunlar çıktımı tamire götürüyor ve o üretim banmdırnda olmadığımız içinde boşa kürek sallıyoruz herşey olabilir..... Düne kadar MK1 de GTD yok diye savunuyordum sonra kafama takıldı araştırdım ve üretilmiş ama seri üretimde hiçbir yerde turbolu olarak gözükmüyor ama sanırım model adından dolayı bunu ekleme gereği duymamışlar olabilir.... Ama GTD diye yabancı kaynaklarda araştırma yaptığımız zaman %99 luk bir kesimde aracın Grand Turbo Diesel olduğu açıklanıyor....
Ha bide şöyle bir olay olabilir VW bunları üretirken TURBO optionluda çıkarmış olabilir CY kodlu motoru...
Yanlız öyle bir durum var MK1 de 3 model 1600cc motor var ve tüm verileri aynı olan motorlar mm esine kadar, CR - JK - CY ama CY nin PS ve tork una baktığınızda diğerleri tüm teknik bilgileri aynı iken CY daha güçlü bir seçenek...
CR ve JK = 54Ps 100Nm
CY = 70Ps 133Nm
16Ps gibi bir fark var ve buda küçük bir Turbo ilavesi ile elde edilecek bir rakam gibi gözüküyor...