Gönderen Konu: Golf IV Performans  (Okunma sayısı 13710 defa)

Çevrimdışı DenQ

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1120
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #14 : 12 Haziran 2011, 08:29:14 »
her golf aynı ağırlıkta değildir. Bende 2003 confort Aut. var. 1249 kg.
Hyundai ile kıyaslama yapmak gerekirse, Golf ile arasında bariz bir ağırlık farkı var.
Hyundai daha seridir. Motoru güzel ama kasalar teneke gibi diyebilirim.
Hyundai kullandığımda yol tutuşunu hiç beğenmiyorum bu yüzdende hızlanmaya korkuyorum.
arkadaşımda 2010 era 1.5 crdi 16v var. boş yol bulmuşken kalkalım dedik. era 110 beygir 230nm tork 1200kg, golf 1.8 20v 125 beygir( lpg ve 12 yaşında) 170nm tork 1270kg. dururken kalkışta berabere bitti gibi çok az en öndeydim. ama 60 km'de roll yapınca hiç bir şansım yok 230 torka karşı,  1 araba  boyu fark yiyorum, tabi bu fark 190 dan sonra kapanıyo :) Not: Trafikde denenmemiştir, sizde denemeyin  :tamamdir
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2011, 11:44:36 Gönderen: DenQ »

Logged

Çevrimdışı taraftar

  • İleti: 231
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #15 : 12 Haziran 2011, 09:22:27 »
LPG takılmadan önce ruhsatta 1170 yazıyordu, LPG sonrası ise ağırlık 1235 kg dur ..

Kalkıştaki hantallık biraz var bencede, benim araç 2004 golf IV .. Yalnız kalkışta agresif ol bakalım gazı köklemeyi dene araç kendisini nasıl atıyor .. bir defa denedim bunu bir kez daha denemem :) yüksek devirlerde çok muazzam ...

gaz pedalı bizim araçlarda çok yumuşak olduğundan yavaş basıyoruz, :)

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #16 : 12 Haziran 2011, 15:07:05 »
Kürşat abim teşekkür ederim.Ama ben İstanbuldayım  :) Bu arada konu baya bi tutulmuş şaşırdım  :)
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı mehmetcevahir

  • İleti: 283
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #17 : 12 Haziran 2011, 23:56:15 »
arkadaşlar hepimiz golf kullanıcısıyız ama bence fanatizme gerek yok golf 4 çok seri bir araba değil 8 ya da 16 valf çok farketmiyor ikisini de sürdüm. hatta golf 3 ü de kullanmış biri olarak golf 3 ün bile golf 4 ten daha seri olduğunu iddia edebilirim. benim golfte bulduğum şey zaten bu değil. bu segmentteki bir araçta rastlanmayan konforu ve sürüş zevkidir.

taşlayacaklar burda beni hemen kaçayım burdan ben  :halazn:

Çevrimdışı 26golf26

  • İleti: 92
  • I AM LEGEND....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #18 : 13 Haziran 2011, 00:02:25 »
kısacası kontrolsüz güç güç değildir....
hyundai ile golf   :melek: tartışmaya gerenk yokkkkk
 bu arada benim araba 1132 kg ne sölemeseniz bakmak hiç aklıma gelmezdi
bizi izlemeye devam edin...

Çevrimdışı Yükselgfb

  • İleti: 828
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #19 : 13 Haziran 2011, 00:13:28 »
Arkadaşın aracı 1.6 8 valf 102 beygir sr motora sahip.bu motor gerçekten hantal.golf iyi güzel araba da kendi zamanındaki ve segmentindeki araçlardan biraz hantal.2003-2004 model pasificlerin sahip oldu 1.6 16 valf 105 hp motor ise özellikle üst devirlerde 8 valf motora göre çok üstün.en azından golfe biraz yakışan bir motor.golf efsane ama biraz hantal olduğunu kabul etmemiz lazım.kalkışta ise kesinlikte bir çok araçtan daha hantal atlama zıplama falan da yapmıyor bazı arkadaşların dediği gibi.

ben aracımla bugüne kadar peugeot 308 (1.6 16 valf 110 hp dizel) ve sedan 2000 model civic (1.6 110 hp lpgli) ve 99 polo sport benzinli ile 3-4 kmlik bir yolda  kapıştım.
308 le ilk önce ben geçtim 2.sinde kıl payı geçildim,civici çok rahat geçtim (ki normalden geçer golfü ama şoförü kötüydü) 99 polodan ise fark yedim  :D
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2011, 00:16:03 Gönderen: Yükselgfb »

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #20 : 13 Haziran 2011, 01:25:47 »
arkadaşlar hepimiz golf kullanıcısıyız ama bence fanatizme gerek yok golf 4 çok seri bir araba değil 8 ya da 16 valf çok farketmiyor ikisini de sürdüm. hatta golf 3 ü de kullanmış biri olarak golf 3 ün bile golf 4 ten daha seri olduğunu iddia edebilirim. benim golfte bulduğum şey zaten bu değil. bu segmentteki bir araçta rastlanmayan konforu ve sürüş zevkidir.

taşlayacaklar burda beni hemen kaçayım burdan ben  :halazn:

en güzelini sen yazmışsın hızı yeter Allahtan civic almamışım diyorum şimdi içime sinmedi diye son anda vazgeçmiştim en deli zamanlarımdı bi yere uçmuştum kesin  :halazn: askerde jandarmaydım malesef çok kaza ve hayatını kaybetmiş insan gördüm kendi adıma hız konusunda olgunlaştım varsın Corollaya civic e geçilsin benim bu arabada buldugum diğerlerinde olmayan asıl şeyse Travego ya eş rahatlığı.

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #21 : 13 Haziran 2011, 02:06:32 »
16v motorunun daha performanslı olması gerekirdi diye düşünüyorum. ama alman yaptıysa vardır bir bildiği uzun yolda bence bir numara ama şehir içi gerçekten hantal.. Golfe böyle bakmamak lazım bence herşeyden önce güvenlik, konfor, keyif, karizma bunlar yeter. yakıtıda bence çok çok fazla değil ideal yani..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı serhan61

  • İleti: 204
  • Yolu bilmekle yolda yürümek farklı şeylerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #22 : 13 Haziran 2011, 09:59:58 »
golfü sadece 1.6 motorla düşünmek doğru olmaz bence.performans isteyen arkadaşlar 1.8t denesinler.yok ben hem performans hem ekonomi istioyorum diyosanız bence en mantıklısı tdı...

Çevrimdışı mehmetcevahir

  • İleti: 283
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf IV Performans
« Yanıtla #23 : 13 Haziran 2011, 22:58:26 »
1.8 T olan bir passat kullanmıştım da kesinlikle denemeniz gerek. Golf'ün 1.8 T'sini düşünemiyorum. Yol üstünde tutmak mümkün olmazdı heralde.