Gönderen Konu: Ynt: Golf Mk1 GTd Blue "Sold out"  (Okunma sayısı 396502 defa)

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #350 : 01 Mayıs 2010, 00:17:52 »
Benim borbetlerden daha çok taşmış.
 içeri girecek diyorsun kamberde verdinmi kendini toparlar ona görede çamurluklara bakarsın ;)
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Logged

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #351 : 01 Mayıs 2010, 12:04:12 »
1 cm dediğin gibi içeri giriceksen sorun değil birde arka kamberi açıcan üst içeri doğru gircek varya offf , bu arada istanbulda nerde topluyorsun aracı

kamber nasıl verıcem? kadosanda topluyorum hayırlı ıle en gec 20 sınde cıkıyor aracımı hazıran 10 da yurur ınsallah

Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #352 : 01 Mayıs 2010, 12:52:29 »
hmm güzel olcak be cahit.. ama hala kafam flanş lara takılı kaldı..

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #353 : 01 Mayıs 2010, 13:57:02 »
hmm güzel olcak be cahit.. ama hala kafam flanş lara takılı kaldı..

hc bır fark yok abı normal olarak 4 bıjon baglıyorsun ztn + bırde 5 bıjon saglamlıktan hıc sorun yok ınan foryalardan daha saglam
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #354 : 01 Mayıs 2010, 14:02:03 »
hc bır fark yok abı normal olarak 4 bıjon baglıyorsun ztn + bırde 5 bıjon saglamlıktan hıc sorun yok ınan foryalardan daha saglam
hadi bakalım sen yap ben de yaparım olmazsa :D kaça yaptırdn flanşları ?

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #355 : 01 Mayıs 2010, 14:49:52 »
hadi bakalım sen yap ben de yaparım olmazsa :D kaça yaptırdn flanşları ?

400 fılan ıstıyorlarda ben arkadstan aldım e30 dan
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #356 : 01 Mayıs 2010, 16:47:06 »
kamberi ya şasecide arka dingili çektirerrek verirsin yada aparat yaptıracan tornacıda arkadalar için
önler zaten ayarlı  :melek:
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #357 : 01 Mayıs 2010, 17:25:35 »
Coil kullanman şart.. Siz şimdi araç sabitken üstünde zıplayıp deneme yapıyorsunuz o bişey ifade etmiyor önemli olan aracın hareket halindeki yüksek basınç ile alacağı zıplamayı düşürmeniz... Buda standart yaylarla imkansız...  Bu jantlarla coil kullanıp 60mm aşağı basıcaksın aracı çamurluk ile lastik arasında en fazla 2cm falan kalıcaktır ama kullanıcağın koil e göre esneme minimum olacak tabi arabada yük taşımayı unut ve bozuk yollarıda rüyanda gör  :D
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2010, 17:28:37 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #358 : 01 Mayıs 2010, 18:10:26 »
Coil kullanman şart.. Siz şimdi araç sabitken üstünde zıplayıp deneme yapıyorsunuz o bişey ifade etmiyor önemli olan aracın hareket halindeki yüksek basınç ile alacağı zıplamayı düşürmeniz... Buda standart yaylarla imkansız...  Bu jantlarla coil kullanıp 60mm aşağı basıcaksın aracı çamurluk ile lastik arasında en fazla 2cm falan kalıcaktır ama kullanıcağın koil e göre esneme minimum olacak tabi arabada yük taşımayı unut ve bozuk yollarıda rüyanda gör  :D

olsunda ben coıl alıcam ztn kucagımda tasırım ben arabamı :)
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #359 : 01 Mayıs 2010, 18:11:17 »
kamberi ya şasecide arka dingili çektirerrek verirsin yada aparat yaptıracan tornacıda arkadalar için
önler zaten ayarlı  :melek:

ercu aradım bugun sana gene yoktuk

far
stop
sınyal
bagj amortısor
kaut amortısor
logusuz panjur

parcaları alıyorum taner abı ıle anlastık  ;)
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #360 : 01 Mayıs 2010, 19:28:36 »
Ebay.de de 170€ ya coil takımları var onları ekletmeye bak siparişe madem bismillah dedin onlarda olsun cahit..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #361 : 01 Mayıs 2010, 19:42:45 »
Ebay.de de 170€ ya coil takımları var onları ekletmeye bak siparişe madem bismillah dedin onlarda olsun cahit..

abııı ınan hıc param kalmadıkı alıcak seylerı cokkı alamıyorum araba daha cıkmadı gazlayamadım bıle ozledım acıkcası bıraz bıraz durgunum
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #362 : 01 Mayıs 2010, 22:33:24 »
Coil kullanman şart.. Siz şimdi araç sabitken üstünde zıplayıp deneme yapıyorsunuz o bişey ifade etmiyor önemli olan aracın hareket halindeki yüksek basınç ile alacağı zıplamayı düşürmeniz... Buda standart yaylarla imkansız...  Bu jantlarla coil kullanıp 60mm aşağı basıcaksın aracı çamurluk ile lastik arasında en fazla 2cm falan kalıcaktır ama kullanıcağın koil e göre esneme minimum olacak tabi arabada yük taşımayı unut ve bozuk yollarıda rüyanda gör  :D
Abi peki avrupada görüyoruz çamurlukla lastik arası bırak 2 cm resmen sürtüyo ama yinede nasıl kulanıyolar bu coiller bile bu kadar sıkı tutması imkansız gibi bişey o kadar sert olması lazım ki 1mm bile esnememesi lazım avrupada yollar ne kadar düzgün olursa olsun o kadar basıyolarya bizimde burda ağzımızın suyunu akıtıyolar ya helal olsun  :sevgi:
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Golf Mk1 GTd Proje..
« Yanıtla #363 : 01 Mayıs 2010, 22:34:52 »
Air süspansiyon var Gökhan.

Araba sadece olduğu yerde o şekilde duruyo..

Yürürken 2-3 cm yükseliyo..
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2010, 22:35:07 Gönderen: GolfMk1Diesel »
Kılıçoğlu Garage.