Takılacak jant ve lastiğe göre çamurluklarda işlem yapmanız ve spor yay kullanmanız gerek.. Mesala 15" ET20 jant ve 195/50 lastik ile az sürtmeler oluşur ilk başta bu esnemeyi gözden geçirip yay ile minimize yapmanız gerek sakın ha sakın orjinal yay kesme işlemine güvenmeyin aracınıza özel üretilmiş süspansiyon almaya bakın.. Kamber çözüm değil çünki lastik sürmesin derken başka unsurları devreye sokarsınız.. Eksi yada artı vereceğiniz kamber aracınızın yol dinamiklerini bozacaktır.. Eksi kamberde viraj kabiliyeti düzelirken düz gidişi bozarsınız ve rot kollarına yükü arttırırsınız..
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır
ben önlere tam kamber verdim dediğiniz gibi olmadı 2 aydır biniyorum
bu ebat lastikleri ve oradaki gibi düzgün yolları biz bulamıyoruz