Gönderen Konu: arka amortisör prb.  (Okunma sayısı 3837 defa)

Çevrimdışı flow1344

  • İleti: 74
    • Profili Görüntüle
arka amortisör prb.
« : 04 Haziran 2010, 20:33:19 »
arkadaşlar geçenlerde arka amortisörleri değiştirdim.Boge marka yağlı amortisör ancak çok yaylanıyorum hatta arka en ufak bozuk yolda arkayı hoplatıyor.bundan 6 ay önce torsiyon burçlarını değiştirmiştim ancak usta ilk montajı yanlış yapınca sökup tekrar çaktı yerine.acaba diyorum torsiyon buçları özelliğinimi yitirdi.bu konu hk. fikri olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.teşekkürler

Logged

Çevrimdışı flow1344

  • İleti: 74
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #1 : 11 Haziran 2010, 00:18:34 »
sorun çözümlendi konu kapatılabilir

Çevrimdışı mira

  • İleti: 109
  • OLdsKool...
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #2 : 11 Haziran 2010, 08:56:49 »
sorun çözümlendi konu kapatılabilir
nası çözümlendi acaba?bendede var aynısı  :'(

Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #3 : 11 Haziran 2010, 09:23:00 »
bende önlere boge taktım müthiş bir amortisör tek geçerim
Şimdi de arkalara takacağım sanırım.
Amortisörler patlak değil ama yine de değiştireceğim.

Çevrimdışı flow1344

  • İleti: 74
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #4 : 15 Haziran 2010, 14:16:59 »
arka amortisorün helezonları özelliğini kaybettiğinden dolayı esneme çok oluyormuş. usta 28 mm yüksekliğinde demir burç yaptırdı helezonlara daha fazla baskı vererek yaylanmasını azalttı gayette iyi oldu.Hem de arkalar yükselmiş oldu.amortisörlerim Boge burç ölçülerim iç çap 38.8 dış çap 46 yükseklik 28 mm yaptırdım.malzeme Ç1050 olabilir(demir)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #5 : 15 Haziran 2010, 17:38:35 »
Yay özelliğini yitirdiği zaman en fazla 1-2mm alçalma oluşur ve tam özelliğini kaybettiğinde kırılır.. Esneme yayın marka modeline göre değişiklilik gösterir ama yaylanmanın en büyük sebebi amortisördür.. Amortisör özelliğini yitirirsen at arabası gibi seke seke gider araç bunun sorumlusu yay değil..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mira

  • İleti: 109
  • OLdsKool...
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #6 : 15 Haziran 2010, 20:09:57 »
arka amortisorün helezonları özelliğini kaybettiğinden dolayı esneme çok oluyormuş. usta 28 mm yüksekliğinde demir burç yaptırdı helezonlara daha fazla baskı vererek yaylanmasını azalttı gayette iyi oldu.Hem de arkalar yükselmiş oldu.amortisörlerim Boge burç ölçülerim iç çap 38.8 dış çap 46 yükseklik 28 mm yaptırdım.malzeme Ç1050 olabilir(demir)
amortisörler yeni miydi?

Çevrimdışı flow1344

  • İleti: 74
    • Profili Görüntüle
Ynt: arka amortisör prb.
« Yanıtla #7 : 17 Haziran 2010, 01:23:02 »
arka amortisörler yeni hatta daha önce gazlı amortisör taktırtım memnun kalmadımdaha sonra boge sıfır amortisör takıldı.montaj sırasında yayları kurarken nerdeyse elle kurulacak kadar yumusak helezonlar vardı şimdi sorunum çözuldu bu arada arka neredeyse tekerleğin üzerine basacakmış gibi düşüktü şu anda tam istediğim gibi