Gönderen Konu: Mekanik enjektörlü motor ve LPG  (Okunma sayısı 12597 defa)

Çevrimdışı savasgti

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« : 08 Aralık 2010, 16:44:17 »
Arkadaşlar AUDI 80 B4 kasa 2.0 motor almak istiyorum fakat bu araçlara lpg olmuyor filan diye duydum. motor GOLF MKII KR motor a çok benziyor fakat 2.0 ve mekanik enjektörlü motor. (140hp) bu motorlara lpg oluyormu hangi marka daha sağlam oluyor. bu motora sahip aracı olan lpg ile kullanan varmı?

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #1 : 08 Aralık 2010, 16:48:29 »
dediğiniz sistem k-jet olabilir o sisteme lpg takıyorlar mı bilmiyorum bir arkadasımınız rocco mk2 için deniyor ama çok zorlandı
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #2 : 08 Aralık 2010, 16:56:02 »
 Takılıyor ama takacak usta bulmak zor artık. Hepsi yamyam olmuş sıralı basit sistemleri uyguluyor. bundan 5-6 sene önce cayır cayır takılıyodu k-jet e
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #3 : 08 Aralık 2010, 18:32:24 »
Ben mekanik enjeksiyonlu sistemde LPG kullanıyorum. Fakat adam edene kadar canım çıktı. Tek bir problem kaldı, oda rölanti ayarının tutmaması. Rölantiyi 2000devire ayarlayınca hiçbir problem olmuyor, 1800 yapıyosun 15 dk sonra gene 2000e çıkıyor. 1500 yapıyosun o zamanda 15 dakika sonra 1000 devirinde altına inip yavaş yavaş stop ediyor. Fakat ben sistemi mixersiz kullanıyorum, direk boğaza verdim boruyu. Bir usta var burada, piyasada LPG yokken bu adam LPG takıyomuş. En az 6-7 kişi o adama git dedi. Gittim ona mixer tak düzelir dedi. Fakat Tekirdağ'da bırak uydurmayı, mixer bile yok. Bulabilirsem bi mixer takacam, bakalım rölanti problemi giderse zaten bütün forumun haberi olur :D :D :D
Şunuda söyleyeyim Kaputu açan LPG ciler mekanik enjeksiyon sistemini görünce geri kapatıp kaçıyolar.  ;D ;D ;D Sistemi ben kendim adam ettim.

Benden başka LPG kullanan arkadaşlar da var. "mk1gti09" ve "megadeth20" isimli arkadaşlar LPG kullanıyor ve problem yaşamıyor.
« Son Düzenleme: 08 Aralık 2010, 18:37:20 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı savasgti

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #4 : 16 Aralık 2010, 10:11:26 »
teşekkürler abilerim.

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #5 : 16 Aralık 2010, 14:01:08 »
Ben mekanik enjeksiyonlu sistemde LPG kullanıyorum. Fakat adam edene kadar canım çıktı. Tek bir problem kaldı, oda rölanti ayarının tutmaması. Rölantiyi 2000devire ayarlayınca hiçbir problem olmuyor, 1800 yapıyosun 15 dk sonra gene 2000e çıkıyor. 1500 yapıyosun o zamanda 15 dakika sonra 1000 devirinde altına inip yavaş yavaş stop ediyor. Fakat ben sistemi mixersiz kullanıyorum, direk boğaza verdim boruyu. Bir usta var burada, piyasada LPG yokken bu adam LPG takıyomuş. En az 6-7 kişi o adama git dedi. Gittim ona mixer tak düzelir dedi. Fakat Tekirdağ'da bırak uydurmayı, mixer bile yok. Bulabilirsem bi mixer takacam, bakalım rölanti problemi giderse zaten bütün forumun haberi olur :D :D :D
Şunuda söyleyeyim Kaputu açan LPG ciler mekanik enjeksiyon sistemini görünce geri kapatıp kaçıyolar.  ;D ;D ;D Sistemi ben kendim adam ettim.

Benden başka LPG kullanan arkadaşlar da var. "mk1gti09" ve "megadeth20" isimli arkadaşlar LPG kullanıyor ve problem yaşamıyor.

Volkan o senin kaputu açıp görünce kapatan USTA lar kısmını düzelt onlar usta filan değil söktakçı ;)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #6 : 16 Aralık 2010, 14:10:29 »
Usta demedim onlara zaten :D LPG ciler dedim :D
Bu LPG ci arkadaşlar daha önceki zamanlarda k-jet ile uğraşıp bi sonuca varamadıkları için kaputu açtıktan sonra k-jeti görünce kapatıyolar   :t
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2010, 14:10:46 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı ilker_rr

  • İleti: 369
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #7 : 17 Aralık 2010, 23:50:04 »
 '' Volkan o senin kaputu açıp görünce kapatan USTA lar kısmını düzelt onlar usta filan değil söktakçı Wink ''     :tamamdir :tamamdir :tamamdir

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #8 : 18 Aralık 2010, 18:20:19 »
 Aga sistem mis gibi sıfır arabalara adamlar sıralıyı takıyor hele bu yakıt fiyatları adamlar uğraşma gereği bile görmüyorlar. Şimdi karb. araca bile afedersiniz ossuruktan LPG takıyolar hiç randıman yok işçilik deseniz sıfır.. Millet kuyrukta LPG taktırmak için kim uğraşsın karb ve k-jet sisteme..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #9 : 23 Ocak 2011, 12:46:32 »
sağlıklı K-jet sisteminde elektronik rölanti valfide var aslında :) ama bizim burdaki araçlar turşu olduğundan söküp atıyorlar bişey olmaz sonra araba rölantide durmaz tabi  :D

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #10 : 23 Ocak 2011, 12:48:42 »
Elektrik rölanti valfide neymiş? Bi resmi  var mı acaba?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #11 : 23 Ocak 2011, 12:53:06 »
warm up regulator diye geçiyor olması lazım K-jet sisteminde volume air flow kutusunda hava filtresine yakın biryerde olmalı ufak bir valf

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #12 : 23 Ocak 2011, 12:57:53 »
Warm-up regulatörün işi benim bildiğim kadarıyla soğuk çalıştırmada 5-10 dakika boyunca enjektörlere fazladan yakıt vermek. Bulunduğu yer ise motor gövdesinin üzerinde. KE-jet sistemi ile karıştırıyo olmayasın?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #13 : 23 Ocak 2011, 13:02:08 »
gaz kelebeğinde bir switch varmı ? gazı bıraktığın zaman aktif hale gelen ??