Orijinalden alıntı: Amorti Sir
Cem Bey,
Bizim caddy'cilerin forumunda aşağıdaki soruya cavap arıyoruz. Bazen cevaplar geliyor ama profesyonel çözümler olmuyor. Daha çok ben olsam şu şekilde çözerim diyerek iyi niyetinden şüphe etmediğim denenmemiş çözümler yazılıyor. İster istemez içinizdeki acaba çözüm olur mu? Ne bütçeye çıkar konularında netleşilemiyor. Lütfeder caddy'cilerin ekte linkinde cevaplarsanız memnun olurum. Aynen soruyu yazıyorum.altta linki kopyalacağım. (linke girdiğinizde sayfanın altlarına doğru mesajı görebilirsiniz.)Teşekkürler.
Arkadaşlar,
Bizler her aracı kullanan kişiler olarak hep şoför koltuğundan caddy'leri değerlendirdik. Yani 1 kişinin oturduğu yerden hissettikleri ile konuşup değerlendirmeler yazdık.
Bugün arkadaşımla konuştuk. Önümüzdeki bayram tatilinde İstanbul'dan Isparta Barla'ya kadar uzanıp gezelim dedim. Niyetim benim Caddy ile 4 arkadaş geniş geniş seyahat ederiz niyetinde idim.
Arkadaşım hemen "ne olur senin caddy ile gitmeyelim" dedi
Sebebi ise arka koltukların yolcuyu rahat ettirememesi idi.
Bu konuda fikri olan, arka koltukta konforu yakalayan varsa görüşlerinizi bekliyorum.
Belki aklınızdan geçebilecek " kamyonet bu kardeşim olabilecek konfor bu" cevabı cevap değil bence.
Mutlaka bir iyileştiren olmuştur. Hatta mümkünse arka koltuğu biraz daha geri (15 cm kadar) çekip tabiri caizse yolcunun yayıla yayıla oturnası sağlanabilir mi?
DoğuşOto bak sen müşterine neler yapıyorsun? bizler VW için nelere kafa yoruyoruz. Benim problemim açık söyleyeyim Doğuşla. Arabamı seviyorum.
Orijinalden alıntı: ART CAR
Merhabalar ;
Sizin topicte beni tanımazlar bu adam ne anlatıyor diyebilirler ben buraya yazayım siz isterseniz yine linki kopyalarsınız.Burda cevapı beraber düşünerek bulmaya çalışalım biliyorsunuz ki bendede 2 ay evveline kadar full bir caddy vardı..İlk olarak araçların rahatsızlığını tam tesbit edelim..Zaten arka koltukların süngeri ,iskeleti çok sert ve ortopedisi de çok zayıf ve dümdüz bir araç.bu sertlik uzun yolda iyi olmasına rağmen trafikte rahatsız edici olabilir.Arka koltuk iki parçalı olduğundan koltuğu iki kişilik ortopedi şeklinde yapmamızda mümkün olmaz.Geriye gitmeye gelince ,geriye gitmesi belli bir yere kadar olabilir çünkü alt şase yüksekliği sabit kalacağından eğer çok geriye çekilirse bu sefer o şase yüksekliği önde kalıp geriye giden koltuktan dolayı bacakları rahatsız edecektir..Biz bu şekilde bir tane doblo yaptık koltukları müşterim bir yerde(ona sorarım) geriye aldırdı o yüksek şaseninolduğu yeri mdf ile kapattırttı ve koltukları ona göre yükselttirtti biz sadece derisini yapmıştık..Aracı belki bilirsiniz ortaköydeki supperclubın aracıydı..Eğer rahat olsun geriye gitsin derseniz yaptırdığı yeri öğrenirim ama o galiba koltuğu değiştirmiş elindeki başka yüksek ayaklı bir koltuğu uydurmuştu..kendi koltuğuda sanırım bu şekilde yapılır..Birde caddy deki başka bir problem almanyadakilerin yan camları hepsinin kayar açılırı var..ve opsiyon olarak en arka yan camlarda kelebek açılıyor hatta dikkat ederseniz aparatın geleceği yerler dahi hazır..neden bu cam olayını söyledim,koltuklardan ziyade bana araçta tek şikayet arkanın havasız kalmasıydı..öncelikle uzun yol için bu çözülmeli bence koltuk bacaklar yan atılır bir şekil rahat oturulur fakat o havasızlık çok sıkıcı olabiliyor aracın arkasında daralıyorsun..yeni dobloda adam arka camı açılır yaptı hala volkswagen makyaj yapıp duruyor..makyajda sadece ön face a arkada stoba göz kalemi çekmekle makyaj olmuyor:-))) adam peugeotta gri off road eki koymuş araba ne kadar güzelleşmiş..caddy de tüm volkswagen yüzlerini aynı yaptılar caddy de buna uydu..jettayla passatı ayıramaz olduk.bence bu araba nasıl olsa satıyo pisikolojisi bu güzel bir yaklaşım değil..ben aldığımda 2004 teilk gelen caddylerden aldım..3 ay sıra vardı ..v.i.p listesinden almıştım o zaman güzeldi çünkü rakipleri çok zayıftı şimdi malesef gerilerde kalmaya başlıyor..ilk gelen caddy de abartmışlardı arabada ısı göstergesi yeri boştu...tabi bunun yanısıra motor kapağı (iç plastik kaslı görünümlü kapak) yeni caddylerin cılız gösterişsiz kapaksız motorlarından çok güzeldi..yani uzun lafın kısası değişik dönemlerde değişik satış sistemlerinden kaybetmekte..Mesela başka bir problem viteslilerde debriaj en iyi ihtimalle 20-25 bin arası genelde bitiyor..bunlarda tabi istisnalarda var..ben ayağı hep dış yanda olup debriaja az basan biri olmama devamlı boşa atmama rağmen benim arabanınkide 23000 de bitti..hadi bitti diyelim isim vermiyorum bir bayisine götürdüm volan yanmadığı halde volanda yanmış herşey dahil 2095 tl dedilerbu olay bundan 3 yıl evvel oluyor..sonra orjinal parçayı alıp 750 tl tanıdığım bir servise değiştirttim..Aracı 45000 km de zannediyorum 3ay evvel sattım..bir hafta sonra yine debriajı bitmiş..Benim tek arabam o değil daha evvel megane1 kullanıştım 48000 km de sattık daha debriajda tık yoktu..yani anlıyacağınız adı sağlam olmuş ama pek araçlar çok sağlam sayılmaz....yani sizin neden doğuşu sevmediğinizi gayet iyi anlıyorum[
]
Şimdi koltuğa tekrar dönersek..sertlik olarak biraz daha ortapedik olsa yumuşak koltuktan çok daha saglıklı ve ağrıları daha az olan bir koltuktur..yumuşak koltuk uzun yoldadevamlı omurgayı hareket ettirdiğinden rahatsızlık yaratabilir.Geri çekmeye gelince ondada isterseniz ben o arkadaşı arar nerde yaptırdığını öğrenirim siz yapan kişiyle birebir muhattap olup konuşabilirsiniz.
Saygılarımla
A.CEM ADALI
Arkadaşlar bu konuda başka bir yerde yaptığım yazışmayı sizinle paylaşmak istiyorum. Sizin katkılarınızı da bekliyorum.[/b]