Reha, sana bi kaç bşey söyliyim kardeşim ama sakın beni yanlış anlama satmak için yazmıyorum.Polo larda ne hikmetse bu yay konusu hep sıkıntı olmuştur.APEX VOGLAND EİBACH bu yayların 3 de denedim ayrıca EIBACH ta 3,5 ve 5 te denedim.Ya çok sert geldiler ya sürtme problemleri oldu.Her yere gittim her kafadan bi ses çıktı ama kimse net bşey bilmiyor.Sürter diyorsun 3,5 luk yay alıyosun arabada bir şey değişmiyor hadi verdiğin parayı boşwer kursağında kalıyor.5 lik alıyorsun yok oradan ses geldi aman burdan geçer mi aman çok kişi binmesin ıvır zıvır böylece uzuyorrr gidiyorrr.Ben tüm yayları denedikten sonra en son taktığım bu 5 lik yaylarda şunu anladım.Bi kere arabana daha özen göstermek zorundasın neden çünkü malum istanbul yolları.Hani diyorsun ya hız kesmeden geçiyorum diye bi kere onu kesinlikle unut.Çünkğ bi zaman sonra arabanın altının vurmasında lastiklerin çamurluklarınun sürtmesinden geçiyosun çünkü sürüşün değişiyo daha ağır kullanıosun ve tadına varıosun.Ben ilk başlarda ilk resimde bakarsan arka lastiğin çamurluğun arka kısmına doğru olan yerler sürtüyordu.Sürten kısımda zamanla plastik aşınmış ve kopmuş bende gittim kestim daha ne sürttü ne de bşey.Ha dersen ki ben hafta sonu çıkarım ailemle arkadaşlarımla arkaya da 3-4 kişi oturturum o zaman ALMA derim sana arabana ve parana yazık.Çok basit bi parça gibi gözüksede yay aslında bi taraftanda hayati anlamı çok büyük.Şuan emin ol herhangi bi hızda korkutuğun tüm virajlardan 5 lik yayla dilediğin gibi geçebilirsin ama şu var arabanın formasyonu bozulduğu anda bil ki 5 lik yay kullandığın için kesinlikle toplayamazsın.Biraz uzun bi yazı oldu bu yay konusu biraz bok bi konu.Son bşey görselliğinin üstünede başka bşey tanımıorum çünkü gören noluyo filan diyor polo bi anda başla bi kişiliğe dönüyo ama sadece 5 lik yayda!!!!