Gönderen Konu: 10.5 sn 0-100 arası diyo 1.6 sr motor için sizce ne kadar doğru...  (Okunma sayısı 13955 defa)

Çevrimdışı tevafuk7

  • İleti: 106
  • mavişim :)
    • Profili Görüntüle
10.5 sn 0-100 arası diyo 1.6 sr motor için sizce ne kadar doğru...arkadaşlar aracımın herşeyinden memnunum tek derdim seri olmaması katalogda 0 100 10.5 yazıyo sizce ne kadar doğru >:D >:D >:D
Tüm sayfa imzanız olmak zorunda değil. Küçük imzalar lütfen.

Logged

Çevrimdışı umut_mk4

  • İleti: 869
    • Profili Görüntüle
lpg yoksa dogrudur. Benim arac benzınli gayet te seri
2015 1.4 125ps highline

Çevrimdışı aykuttuncer

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
lpgdede bı o kadar seri araclar yanı ben gayet memnunum seriliğinden 1.vites de ılk kalkısta hemen hızlanmıyor bıraz bascaksın 2si mukemmel ama arabanın devrını dusurmeden kullanınca super

Çevrimdışı Yükselgfb

  • İleti: 828
    • Profili Görüntüle
Hikaye arkadaşlar 10.5 saniye yapması imkansız heleki lpg varsa.2 adet golf 4 üm oldu biri 1.6 8 valf 102 hp sr motor diğeri 1.6 16 valf 105 hp ikisi de lpgliydi ikisinde de 0-100 ü ölçtüm.13 saniyenin altına düştüğüm olmadı.lpgden dolayı dicem ama benzinde denediğimizde de durum aynıydı.golf 4 kasa olarak ağır bir araba 1.6 motor malesef yetersiz kalıyor bu araca.piyasadaki 1050-1100 kglık hondaların golf 4 lerimizi çok rahat tokatlamasının sebebi de zaten aradaki kg farkından kaynaklanıyor.
golf 4 mükemmel bir araç ama performan olarak değil.1.6 sr motorun aynısı şu an ki aracım golf 5 de var ve bunda da performans yerlerde.

golf 4 e seri diyen eminim başka düzgün giden bir araç kullanmadığı için böyle diyodur yoksa piyasada kendi segmentindeki 1.6 motorlar içinde en berbat performanslardan birine sahiptir.
« Son Düzenleme: 09 Kasım 2011, 13:49:24 Gönderen: Yükselgfb »

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
1.6 golf seri olsun veya sürat yapsın diye sunulmuş bir seçenek değil ki zaten, seri olduğunu iddaa edelim.
10,5sn diyorsa doğrudur, alt tarafı 1 den 2 ye takacaksın. ;)

Çevrimdışı aykuttuncer

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
1.6 ve o kasasına gore bakabılırsek seri dıyebılıyırz en hızlı arabalarıda kullandım bizzat hız nedir gördüm keşfettim biçok kez kalkışlarda seri bir araba değil tamam surat arabasıda degılde valla ne golf 3 le nede golf 4 le segmentındekı araclara hıc benı mahcup duruma dusurmedı yanı kullanısa baglı belkı onlar ıyı degıldı ama duzgun arablar performansıda kendıne gore yeterlı hatta ustunde bıle ne 1.6 nın sonunda t sı var nede tsı nede gtı 1.6 sr kodlu motoru var 8 v beklenılenın en ustunde verılerı saglıyor bıze arac dıger guclendırılmıs motorlu desteklı arabaların 0 100 une ::) bakılırsa cok cok iyi bence 3000 4000 300 hlık arabaların bıle 0 100 en dusuk 5.0 sanıye bunların ıcınde 8 sanıyede tamamlayanıda var gorsel bır bakışdır bora da daha hantal dıyorlar golf le arasında elle tutulabılır kılo farkı var ama bızım mılletımız bı kotuledınmı arabayı ole kalır cruzede agır dıyorlar agır tamam ama keyıflı bır araba gıdıyorda yanı uzmuyor cok bısey bekleyen 1.6 t ınsıgnıa alsın ımkanlar secenekler bırcok sekılde sunulmustur surat hız beklıyorsanda hersey bende var para hırs ofke r 32 bulup ona bıncen yapcak bısey yok

Çevrimdışı odyseuss

  • İleti: 705
    • Profili Görüntüle
Golf IV kalkışta ağır yüksek hızlarda kontrolü kolay, konforlu bir araçtır.
8 ve 16 Valf motorların hız için üretilmediğini söyleyebilirim. Bu yüzden de her yeni kasa da "R" serisi de yenilenir.
"R" serisi araçlar ve benzinin de pahalı olmasından dolayı tercih edilemiyor.
VW araçlarının hız değil de konfor ve güvenlik açısından diğer markalarla kıyaslandığında oldukça fark gösterir.
Yine de 200 kmh ile yol alırken ondaki güven veren hissi ve zevki sadece bir kaç araçtan alabilirsiniz.
« Son Düzenleme: 10 Kasım 2011, 19:50:30 Gönderen: odyseuss »
VW Sakarya Facebook Sayfası

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Hikaye arkadaşlar 10.5 saniye yapması imkansız heleki lpg varsa.2 adet golf 4 üm oldu biri 1.6 8 valf 102 hp sr motor diğeri 1.6 16 valf 105 hp ikisi de lpgliydi ikisinde de 0-100 ü ölçtüm.13 saniyenin altına düştüğüm olmadı.lpgden dolayı dicem ama benzinde denediğimizde de durum aynıydı.golf 4 kasa olarak ağır bir araba 1.6 motor malesef yetersiz kalıyor bu araca.piyasadaki 1050-1100 kglık hondaların golf 4 lerimizi çok rahat tokatlamasının sebebi de zaten aradaki kg farkından kaynaklanıyor.
golf 4 mükemmel bir araç ama performan olarak değil.1.6 sr motorun aynısı şu an ki aracım golf 5 de var ve bunda da performans yerlerde.

golf 4 e seri diyen eminim başka düzgün giden bir araç kullanmadığı için böyle diyodur yoksa piyasada kendi segmentindeki 1.6 motorlar içinde en berbat performanslardan birine sahiptir.

kullanmayı bildinmi o hondaları elinde mısırla aynadan seyredersin   :)(marka fanatikliği yapmıyorum yanlş anlaşlmasın ama bu arabaların dilinden anlayark kullanmak gerek kmseye kötü şöför demiyorum alınmasın kimse iş debriyajda bitiyo honda hafif olduğndan debriyaja daha kolay adapte oluyosn kolay ayarlıyosn rahat kalkıyo golfte daha farklı oluyo durum kasa ağır ama gayet güzel tokatlanıyo golfle civic:)
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı aykuttuncer

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
cok tokatladım golfle honda falan ınanmıyacaksınız gecen yolda audi a6 benı her turlu ezer gaza geldı yapıştırdık ıkımzde bu arkamdaydı saga gırer gıbı yaptm snra sola gırdım baktım ılerde sagda bı uyz var yavrum saga bı gırdı :) kaldı oralarda snra aynada goremedım ustumden atlaması lazımdı normalde kıyas bıle bahsı gecmez ama honda civiclerle falan kıyaslamıyorum bıle genc delıkanlılar gaza gelen cok gordum ama uzun yolda soforlukmudur arabamıdır hep arkada seyrettıler 2.0 tdı transprterı falan :) haklıyor 1.4 ouksılver kalkısda fırlıyor ama :) snra kacıcak yer arıyor onunuzde zevklı araba vw kullanmak guzl

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Öncelikle sağlıklı her araç fabrika verilerini karşılar hem 0-100 hızlanmasında hemde son süratinde.Benim aracım fabrika verisi ne diyorsa onu çıkarıyor ölçtüğümde.Diğer yüksek km li başka marka araçlarlada denediğimde genelde küçük farklar hariç hep fabrika değerlerini karşıladılar.Eğer fark büyükse araçta mutlaka sorun var demektir çünki hiçbirimizin kalkış yaparken zorlandığını düşünmüyorum.

Serilik konusuna gelirsek Golf lerin özellikle kalkış esnasında ağırlıkla birlikte çok seri olmadıkları aşıkar fakat hızlandıkça temiz açılan özellikle 100den sonra yürüyen motorlar var araçlarımızda tabi seri olarak sayabileceğimiz Civic,Corolla hatta Megane motorlarıda 100 den sonra elma toplamıyorlar bunlar hem 100 e kadar daha atik hemde 100 den sonra kalkışta kazandıkları avantajı pek bırakmıyorlar.Fakat Astra yada Focusla kıyasladığımızda onlarında Golf yada Bora karakterinde oldugunu görüyoruz yani alman araçlarında güvenlik ve konfor ekipmanlarından kaynaklı hafif bir agırlık var yakıt olayında ipin ucuda kaçmasın dendiği için bi şekilde güç dengelenmiş.Tabiki isterdim şu mükemmel kasada V-tech gibi devirlenen bide üstüne az yakan bi motorum olsun...ama ne yapalım devir kesicem iki lastik yakıcam diyede odun Civic e(yeni kasa hariç) yada hacı kasa Corollaya binemem  Nazi Stayla Devam :)
« Son Düzenleme: 10 Kasım 2011, 23:39:44 Gönderen: rene »

Çevrimdışı bermuda24

  • İleti: 286
    • Profili Görüntüle
benzinde kullandığım aracımda (lpg takılı değil) kalkışta debriyaj ile gazı iyi ayarlanırsa pati yapmadan araç kalkışta seri olabiliyor arkadaşlar kendi aracımda denedim gördüm hemde öyle böyle ileri atlamıyor araç 2002 1.6 16v 105hp

Çevrimdışı Sinancetintas

  • İleti: 706
  • Yaşam İlaçım Oldun Golf..
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 4'den Sonra Golf 5
Özellikle Bu Muhabbeti İlk Okuduktan sonra denedim 12,4sn - 11,9sn - 12,1sn - 11,7sn..
4 denemeyide bizzat kendim yaptım.. Araç Evet seri degil alsa da olamaz çünkü çok Ağır kendi segmenti araçlara göre bi arkadaşın dedigi gibi 1.6lt Motoru olan bu segmentteki aşağı yukarı her araç bu araça tokatlıyor.. ve en kötü yanıda araç devirden bi düşerse bi daha toparlaması çok uzun zaman alıyor.. :S
Das Auto..

Çevrimdışı ozkan_misirli

  • İleti: 288
    • Profili Görüntüle
Kalkışta seri olmak için birden ikiye geçerken vites değişimini 3000-3500 aralığında devri düşürmeden , iki sonra da üçe devam ederseniz sorun olmuyor. Ben öyle çok araba geride bıraktım.Ama devir düştüyse bi kere geç toparlıyor.
Ya yol ol, ya yol ver ya da yoldan çekil

Çevrimdışı cybertronics

  • İleti: 127
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
  • Şehir: Ankara
Özkan bey haklı golf IV'ün 1. vites şanzıman dişli sistemi diğer araçlardan çok farklı ancak vites geçişini iyi ayarladığınız zaman son süratte değil ama kalkışta çok fırladığımı bilirim.
Daha iyisi yine bir VAG'dır