Arabam şu an 167000 km de.
Genel özelliklerini sayayım
ABS, EDL, klima,recaro koltuklar ( bu koltukları çok arayacağımdan eminim) ve sürücü hava yastığı mevcut. ABF motor. 2000 cc 16V. Standartı 150 HP. Modifiye olarak superchips, kutu içi K&N hava filtresi, Supersprint egzoz vardır. Egzoz bu senenin başında komple Maslak İskender de yapıldı. Ön farlar golf 4 benzeri.
2005 yılında motor 139000 km de iken komple sökülüp yapıldı. Yapıldığı yer Maslak Paşaoğlu otomotiv. Ben yurt dışında çalıştığım için o sıralar tamamen keyfe keder yapıldı.
Bilgi amaçlı şunları sıralayım.
Fren disk ve balataları yeni
Lastikler Continentail ve 5000 km yol yaptım.
Direksiyon kutusunun bakımı yapıldı. ( Kıllık olsun diye yaptırdım yoksa sorun filan yoktu )
Debriyaj 68000 km de iken komple değişti. Şu an herhangi bir problem yok.
Ön takım geçtiğimiz sene değişti. Körüklerin hepsi değişti.
Aküsü 2007 haziranda değişti. 2011 haziranına kadar sorun çıkarmaz. ( Migroslara girmeyin sakın. Hep orada bitiyor)
Lamda sensörü, distribütör kapağı, buji kabloları 2007 de değişti.
Radyatör haziran 2007 değişti.
Şu an üzerinde standart amortisörleri var. Onlarda haziran 2007 de yeni alındı. Fotoğraflarda coil overlı halini görebilirsiniz. Öndeki coil overlardan biri patladı. Oktaykanlar 700 YTL fiyat verdi tamir ve montajı için. Başka bir yer 350 ytl ye yaparız dedi. Öndeki coil overların iç mekanizmalarının komple değişmesi lazım. Arka coil over amortisörlerde bir sorun yok. Arabayla birlikte fazla pazarlık etmeyene hibe edeceğim.
Kaporta durumuna gelince. Arabanın ufak tefek çizikleri ve tampon dokunmaları haricinde tek bir kazası var. 2006 nın 5 ağustos günü saat 11.25 de oldu. Arkadan bir subaru forester çarptı. Zincirleme bir kaza oldu ve ben en öndeydim. Değişen arka bagaj kapağı, tampon ve tamponun arkasındaki saç parça oldu. Arka camda herhangi bir kırılma veya çatlama olmadı. Kazanın fotoğrafları var. İsteyene yollayabilirim. Şaside herhangi bir deformasyon olmadı. Kazalı şekildeyken şasi makinasında ölçüm yaptırdım. Bu kaza olduğuna arabam 11 yaşındaydı ve boyası ciddi olarak solmuştu. Kazadan sonra arabayı komple boyattım. Ön cam üstünde ve kapı içlerinde ufak tefek karıncalanmalar başlamıştı. Motor içi hariç komple sökülüp boyandı. Şu an için kaportada 2 tane taş izi haricinde bir problem yok. Onlarda rötuşlu durumda. Ayrıca tavan döşemesinde de sarkma olmuştu. Komple değişti. Koltuklarda veya döşemde en ufak bir yırtık pırtık sigara izmarit izi ( arabada sigara içeni vurduğum için kimse içemedi ) yoktur.
6 yaşında oğlum var. Çocuk bebekliğinden beri bir kez olsun ne işiyebildi, ne sıçabildi ne de kusabildi arabadayken. Arkadaşlarım arasında ender rastlanan bir durum bu benim.
Benim kadar net konuşan bir satıcı bulamazsınız. Arabayı alacak olan kişinin yaptıracakları ufak tefek şeyler de var. Onlarıda yazmam lazım.
Radyatör fanının değişmesini tavsiye ederim. Problem yok ama biraz ses yapıyor.
Ön kapı camlarının ( arkalar manuel bu arada ) açıp kapamasını sağlayan motorun kabloları değişmesi lazım. Motorlar kontrol edildi. Sağlam ama kabloların değişmesi lazım dediler. Şu an yavaş açılıp kapanıyor.
Gösterge panelinde saat yazılı kısmındaki ekran bir seneden beri bazı rakkamlarda kıllık yapıp göstermiyor. Tamirini yapan varmış. Topkapıda yeri dediler ama gidemedim. Benide çok rahatsız etmedi işin gerçeği.
Arabada blaupunkt mp3 çalarlı müzük seti ve alpine mid tiz takımlı kolonlar var. Kolon kapakları uymadı. 16 cm lik bir kolon kapağı bulup kapatılırsa iyi olur. Ayrıca dün teyp in ön kafasında bir yerde temazsızlık oldu. Hareket halindeylen oynuyor ama müzikte en ufak bir bozulma yok şu anlık.
Ön ve arka tamponun siyah kısımlarında adi boyacının attığı macunlarda bir kaç yerde çatlama oldu. Kullanmaya devam kararı verseydim tekrar boyatırdım.
Durum bundan ibaret. Yakında kısmet olursa araba siparişimi vereceğim. Bu arabayıda yıl sonuna kadar satmak istiyorum.
İsteğim arabamın kıymetini bilecek birine satmam. O yüzden sahibinden.com a filan ilan vermedim.
Son olarak fiyat olarak 14000 YTL biçtim.
alıntıdır...