Ben mercedes c180 k nın hem 1,6 156 bg olanını hem de 1,8 156 bg olanını test ettim, hız ,performans, fren tamam ama araçta konfor yok, içeriye o fiyatta bir araçtan beklemeyeceğiniz kadar çok ses alıyo, 47 bin euro istenilen bir aracın eksiğinin olması, markası ne olursa olsun kabullenilemez, inanmayanlar gitsin test etsin, hatta aracı test ettiğimizde 4 arkadaş aracın içindeydik, herkes araçtan hayal kırıklığıyla indiğini belirtti, dediğim gibi performans bir numara ama konfor olmamış..
Ben test ettiğim araçlardan şunu anladım, hiçbir aracı test etmeden gözünüzde büyütmemek gerek..
Test edip unutamadığım model var mı, var: 2011 model audi a4 2,0 tdı, işte araba bu dedirtiyo insana..
Maminci ,
Test etmişsin güzel .Yorumlarına saygı duyuyorum ama göz ardı edilmemesi gereken bazı gerçekler var.
Performans + güvenlik+ hız + yıllarca arıza çıkarmayan dayanıklı bi motor+al sat yapan biri değilsen uzun süreçte değer düşüklüğünü yıllara yayarsak piyasada en az değeri düşün bi marka+prestij den bahsediyoruz.Bunları göz ardı etmemek lazım.
He bu arada şunuda belirteyim.1985 model mercedes 280 E 6 silirdir 155 bg motorlu bi aracı yıllarca 8 sene kullandım.Ondaki koltuk ve diğer konfor unsurlarını hiç ama hiç bi arabada bulamadım.Asıl konfor onlarda bence.Hani binice dersinya kazık gibi araba ben bunu suan ki son model bütün arabalarda yaşıyorum.Golf bunu bi nebze azaltıyor.Kötü kader erken yaşta bi kere o koltuğa oturduk.
Daha sonrasında bir sürü Mercedes ve diğer markalarda araçlarda kullandım.Tek tek yazmaya gerek yok.Konfor yıllara göre dağılımı bana sorarsan grafiksel olarak benim için sürekli düşüşde olmuştur.
Gelişen teknoloji ile birlitte kullanılan malzelerinde fabrikasyon ve palet ürünü olması ve asıl hedefin az yakıt çok kaçış mantığı olan günümüzde konforu aramaktan uzaklaşır olduk.Zaten bahsi geçen yukarıdaki arabada hissetiğim konforu diğer araçlarda bulamıyacağımı bildiğim için konfor benim düşüncelerimde esas madde değil.Benim için motor ve piyasadaki değer düşüklüğü daha çok ağır basıyor.Ayrıca konforu artırmak veya ses için formüller geliştirilebilir.Fakat motor+güvenlik esasdır.Bunların yanına birde prestiji ilave edersek.Ben kendi adıma tercihimin doğru olduğu kanatindeyim.
Senin görüşlerine sonuna kadar saygılıyım.