Gönderen Konu: buda benim golf mk1  (Okunma sayısı 11538 defa)

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #28 : 14 Eylül 2007, 14:20:20 »
Evt bu araçta çok kötü bir işçilikle TÜP takılmış durumda ve hali ilede tüpüde sömürüyor...  Normalde bizim arçalarda tüp k-Jetronik üzerinden takılıyor ama arkadaşın k-jetronik komple askıya alınmış ve tüp girişi Hava kelebeklerinin ordan verilmiş... Sen merak etme k-jetronik ayarlarını yaptırması sorun olmayacak yeterki işin ehli usatalar ve elinde aracın emisyonları kontrol eden bilgisayar olsun... El ve göz kararı ile ayar yapılacak bir alet değil mutlaka emisyon cihazına takılıp k-jetronik üzerindeki hava ayarı yerine getirelecek sonra distirübitor den avans sonrada hava emisyon kelebeklerinin ayarı yapılacak...  K-Jetronik in üzerinde sadece bir ayar var başka ayarı yok...   Ha bide aklıma gelmişken eğer 400ykrş yi geçtiyse yakıt büyük ihtimal merkezdeki çükü ters takmışlardır senin ne gariptir o çük ters takıldımıda araba çalışıyor ama benzini 4 kanalada aşırı beleyerek  pompalıyor...   K-Jetronik ayarı yapılacaksa mutlaka repair guide elinizde olsun ordaki  emisyon değerlerine geldikten sonra aracını 125 km yi geçmedi sürece 180ykrş geçmiyecektir...

Logged

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #29 : 14 Eylül 2007, 14:34:54 »
Evt bu araçta çok kötü bir işçilikle TÜP takılmış durumda ve hali ilede tüpüde sömürüyor...  Normalde bizim arçalarda tüp k-Jetronik üzerinden takılıyor ama arkadaşın k-jetronik komple askıya alınmış ve tüp girişi Hava kelebeklerinin ordan verilmiş... Sen merak etme k-jetronik ayarlarını yaptırması sorun olmayacak yeterki işin ehli usatalar ve elinde aracın emisyonları kontrol eden bilgisayar olsun... El ve göz kararı ile ayar yapılacak bir alet değil mutlaka emisyon cihazına takılıp k-jetronik üzerindeki hava ayarı yerine getirelecek sonra distirübitor den avans sonrada hava emisyon kelebeklerinin ayarı yapılacak...  K-Jetronik in üzerinde sadece bir ayar var başka ayarı yok...   Ha bide aklıma gelmişken eğer 400ykrş yi geçtiyse yakıt büyük ihtimal merkezdeki çükü ters takmışlardır senin ne gariptir o çük ters takıldımıda araba çalışıyor ama benzini 4 kanalada aşırı beleyerek  pompalıyor...   K-Jetronik ayarı yapılacaksa mutlaka repair guide elinizde olsun ordaki  emisyon değerlerine geldikten sonra aracını 125 km yi geçmedi sürece 180ykrş geçmiyecektir...
bizim araçlarda tüp jetronik üzerinden değil emme manifoldunun boğaz kısmına yakın akım yollarından bağlanır en sağlıklısı budur jetronikten bağladığın sürece ya patlatırsın dağıtıcı kutusunu(3kere yaşadım) yada bi yol alttan bi yol üstten vermen gerekceği için arac nerdeyse benzinli gibi gaz yakar bu ikisindede yine ufak tefek patlamalar olduğu için jetroniği her türlü bozarsın...gaz kullanılacaksa jetronik gün geldiğinde mutlaka sökülecektir karb dönecektir yoksa 2ayda bir hem sorun yaşar hemde bi karb parası ödenir her seferinde...motorun gerçek gücünü alıpta kmde 180 ykr yakmanın imkanı yok arkadaşım 260-270 ykr den asağıya inmenin hiç bir çaresi yok performansı düşürmedikten sonra... bu dediğin değeri yeni enjeksiyonlu araçlar bile yakalayamıyor ki bizim orjinal jetronikli makinelerimiz gerçek gti lardır her türlü yakarlar basarsan içerler herkeste bunu söler bilir..