Gönderen Konu: golf ağır kalması  (Okunma sayısı 17451 defa)

Çevrimdışı bermuda24

  • İleti: 286
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #14 : 17 Nisan 2012, 20:25:33 »
ağır olmasının nedenlerinden biride güvenlik açısından şasenin sağlam yapılmış olması :tamamdir

Logged

Çevrimdışı piyer

  • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #15 : 17 Nisan 2012, 22:57:57 »
aynen öyle kalkislarda reno clio yanından hızla geçebilir ama sen vites değiştirmeden motor devrini y ya kadar dayayabilirsin ama o vitesi değiştirmek zorunda hyundai accent uçar ama konar mı bilmem ağar bir araba, yere yapışan virajlarda güven veren bir araba istersen o zaman golf farkı  ortaya çıkar

Çevrimdışı marshalll

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #16 : 18 Nisan 2012, 00:29:31 »
Temiz bir 1.9 tdi'ye geçiş yapın ağırkanlılığı unutup sıcak kanlılığı görün  :) 

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #17 : 18 Nisan 2012, 01:03:04 »
Bugün arkadaşım yeni hyundai i30 elite 1,6 crdı almış...Aracı inceledik, test sürüşü falan yaptım, hyundai araçları pek sevmem ama gerçenten aşmış kendini...6 ileri 128 ps crdı motor, gerçekten müthiş gidiyor inanamadım, ve o derece de sessiz motor, harika yol tutuşu ve konfor......sonra benim araca binince, durağan olduğumuzu hissetim...

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #18 : 18 Nisan 2012, 02:25:46 »
Bugün arkadaşım yeni hyundai i30 elite 1,6 crdı almış...Aracı inceledik, test sürüşü falan yaptım, hyundai araçları pek sevmem ama gerçenten aşmış kendini...6 ileri 128 ps crdı motor, gerçekten müthiş gidiyor inanamadım, ve o derece de sessiz motor, harika yol tutuşu ve konfor......sonra benim araca binince, durağan olduğumuzu hissetim...

teknoloji göz boyar ilk bakışta :) bazen bende öyle hissediyorum ama  7 8 takla atıp 10 hava yastığından 1 ya da 2si veya hiçbiri açılmayan hyundai haberlerini görünce, 4 hava yastıklı panzerime şükrediyorum :)

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #19 : 18 Nisan 2012, 10:40:36 »
teknoloji göz boyar ilk bakışta :) bazen bende öyle hissediyorum ama  7 8 takla atıp 10 hava yastığından 1 ya da 2si veya hiçbiri açılmayan hyundai haberlerini görünce, 4 hava yastıklı panzerime şükrediyorum :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Allah insana kaza-bela vermesin, hava yastığı yeri geldiğinde golfde de açılmıyor...Yalova yolunda kazan yapan ve takla atan bu araçta 10 hava yastığı var, sahibi hiiç birinin açılmadığından bahsediyor...

ikinci bir durum ise hava yastıklarının ömrü hakkında, 10 yıl, süre sonunda yenisi ile değiştirilmesi gerektiği. Açılmama, çalışmama, ya da açılsa bile zamansız patlama-yırtılma riski var, üstelik şişmeyi sağlayan kimyasal maddenin de ömrü riskli hale geliyor, tamam 4 hava yastığımız var ama araçlarımız 10 yıllık, bu da bir gerçek, dediğim gibi, Allah kimseye ihtiyaç duydurmasın...
« Son Düzenleme: 18 Nisan 2012, 10:43:41 Gönderen: ogretmen_ankara »

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #20 : 18 Nisan 2012, 10:53:38 »
en iyisi benim golf 3 hem hafif hem seri  ;D
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı jackhal

  • İleti: 342
  • gri olmasın da...
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #21 : 18 Nisan 2012, 11:23:57 »
Bugün arkadaşım yeni hyundai i30 elite 1,6 crdı almış...Aracı inceledik, test sürüşü falan yaptım, hyundai araçları pek sevmem ama gerçenten aşmış kendini...6 ileri 128 ps crdı motor, gerçekten müthiş gidiyor inanamadım, ve o derece de sessiz motor, harika yol tutuşu ve konfor......sonra benim araca binince, durağan olduğumuzu hissetim...

Hocam geçenlerle lambada karşılattım dediğiniz araçla. Öyle bir kalktı ve gitti ki, inan bana yetişmek imkansız. Bu ne böyle dedim.. Turbonun azizliği var tabi ama devamında da çok iyi süratleniyor..

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #22 : 18 Nisan 2012, 11:55:26 »
Hocam geçenlerle lambada karşılattım dediğiniz araçla. Öyle bir kalktı ve gitti ki, inan bana yetişmek imkansız. Bu ne böyle dedim.. Turbonun azizliği var tabi ama devamında da çok iyi süratleniyor..
Teknoloji yerinde durmuyor, aldı başını gidiyor, az yakıtla çok performans...

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #23 : 19 Nisan 2012, 02:13:02 »
evet maliyet önemli ama tdi ve tsi lar haricinde vw in en sorunsuz motoru 8V 102 bg lik motorlardır. bi ara kendi resmi açıklamalarından okumuştum arıza oranlarını.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #24 : 19 Nisan 2012, 02:18:36 »
Bugün arkadaşım yeni hyundai i30 elite 1,6 crdı almış...Aracı inceledik, test sürüşü falan yaptım, hyundai araçları pek sevmem ama gerçenten aşmış kendini...6 ileri 128 ps crdı motor, gerçekten müthiş gidiyor inanamadım, ve o derece de sessiz motor, harika yol tutuşu ve konfor......sonra benim araca binince, durağan olduğumuzu hissetim...

hocam bahsettiğin motor reno nun yeni çıkaracağı 130 bg lik motoru saymazsak 1.6 dizellerin en güçlüsü. 1.9 tdi lar bile 130 bg iken bu araç 1.6 da 128 bg. birde aracın hafifliğini göze alınca uçup gitmesi normal. ama hyundai nin teknoloji ve araçlar konusunda büyük gelşime kaydettiği de bi gerçek
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)

Çevrimdışı jackhal

  • İleti: 342
  • gri olmasın da...
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #25 : 19 Nisan 2012, 15:54:55 »
kokpiti falan çok güzel. zaten Kia ve Hyundai'ler aynı banttan üretiliyormuş. Kia rio'ya bakmıştım 1,5 motor 110 bg idi. Araç çok hızlıydı ama güven vermediği için almadım. İşin sırrı burda sanırım. 2009 model kia rio alabilecekken 2001 model golf tercih ettim.. Belki hızlanma vs. açısından beni tatmin etmedi ama güvenlik açısından memnunum..
Ama kia'nın üst segment arabaları (ceed, cerato vs. oldukça iyi görünüyorlar)

Çevrimdışı silverrain

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #26 : 21 Nisan 2012, 12:46:23 »
10 takla attıktan sonra bile hava yastığı açılmayan araçlarla golfü karşılaştırmayalım lütfen :)
1,6 twinport opel astra rampada,megane 2 1,6 16v ,seat leon 1,6 uzun süre başa baş gittik son anda geçti vs.hatırladıklarımı yazdım.aracın seriliği kadar kullananda önemli diye düşünüyorum.doğru yerde doğru devir,doğru vitesle kendi dengi araçlar arasında mk4 kral.çünkü benim ağlatığım araçlar en az 2006 2007 model :)

Çevrimdışı ferhattasdemir

  • İleti: 913
  • Eksantrik sübap açar, motora benzin kaçar :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf ağır kalması
« Yanıtla #27 : 21 Nisan 2012, 13:16:40 »
10 takla attıktan sonra bile hava yastığı açılmayan araçlarla golfü karşılaştırmayalım lütfen :)
1,6 twinport opel astra rampada,megane 2 1,6 16v ,seat leon 1,6 uzun süre başa baş gittik son anda geçti vs.hatırladıklarımı yazdım.aracın seriliği kadar kullananda önemli diye düşünüyorum.doğru yerde doğru devir,doğru vitesle kendi dengi araçlar arasında mk4 kral.çünkü benim ağlatığım araçlar en az 2006 2007 model :)

hoca sen yukarıya bakmadan okumadan mı yorum yazdın. 1. si yukarıda fotosu olan golf ü görmedin herhalde. takla atmış ve 10 hava yastığından hiçbiri açılmamış. demekki o araçlar da güvenlik açısından golf le karşılaştırılabiliyormuş. 2. si biz burda golf bu araçları geçer mi diye değil kalkışlardaki ağırlığından bahsediyoruz. 8V motor alt devirlerde biraz cansız olabilir ama devrini aldıktan sonra 16V lerden daha iyi hızlanma gösterir.
Eksantrik sübap açar, Motora benzin kaçar
Çok zorlama kelebeği, Araba altından uçar... :)