Gönderen Konu: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200  (Okunma sayısı 40694 defa)

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #70 : 13 Temmuz 2012, 09:59:26 »
Araca yaptığınız işlemler neler bahsedermisiniz. Hangi aracın şanzumanını taktınız veya motorda intercool hariç neler yaptınız.

Logged

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #71 : 13 Temmuz 2012, 11:09:20 »
küçük kafa turbo  su sogutmalı yeni model pompa orj kapak

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #72 : 13 Temmuz 2012, 12:39:00 »
Orinal kapak derken kapak deişmiş sonra siz tekrarmı deiştirdiniz. Normal düz dizel motora hiç uygulama yaptınızmı :D

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #73 : 13 Temmuz 2012, 12:57:15 »
1980 yılından buyana bu meslekteyim bircok motura bircok uygulama yaptım bu motor orjinal TD idi üzerinde amc idi orjinal alman silindir kapagını taktık büyük kafa turbo vardı kücük kafaya cevirdik orjinal interkolin yerine ford focus un interkolunu ön tamponun icine koyduk daha soguk hava alarak performansın arttırdık sizin dediginiz düz dizele gelince motorun inip yeniden yapılandırılması gerekiyor ayrıca benim aractaki bu performans sırasında hararetini engellemek icin büyük aliminyum radyatör ve 2 adet transportır fanı taktım hararet 90 ' de fanlar calıştımı sogutması sadece 20 saniye sürüyor  :saygılar

Çevrimdışı MeTHea35

  • İleti: 2518
  • Volkswagen's
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #74 : 13 Temmuz 2012, 14:33:15 »
hocam çok iyi hızlanıyor şanzıman aralıklarıda cok uyumlu bence emeğinize sağlık.

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #75 : 13 Temmuz 2012, 14:42:32 »
tşkler  :tamamdir

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #76 : 13 Temmuz 2012, 14:46:34 »
1980 yılından buyana bu meslekteyim bircok motura bircok uygulama yaptım bu motor orjinal TD idi üzerinde amc idi orjinal alman silindir kapagını taktık büyük kafa turbo vardı kücük kafaya cevirdik orjinal interkolin yerine ford focus un interkolunu ön tamponun icine koyduk daha soguk hava alarak performansın arttırdık sizin dediginiz düz dizele gelince motorun inip yeniden yapılandırılması gerekiyor ayrıca benim aractaki bu performans sırasında hararetini engellemek icin büyük aliminyum radyatör ve 2 adet transportır fanı taktım hararet 90 ' de fanlar calıştımı sogutması sadece 20 saniye sürüyor  :saygılar

Amc firması bu iş için var zaten. Ama amc kapak ile orjinal kapak arasında ne gibi fark var. Ayrıca orjinal 0 kapak üzerinde vw-audi damgalı olarak piyasada satılıyormu?  bildiğim kadarıyla satılmıyor çıkma temiz kapak olarak bulunabilir. Düz dizel motora emme manifold kısmından bi uygulama yapmak mümkün gibi görünüyor. Yurt dışındada bu uygulamayı yapanlar var. Vw 8v Gti motorların emme manifoldları dizellere uyum sağlıyor, sonrasındada açık hava filtresi ile olay süsleniyor bunu yapmayı düşünüyorum ama zaman bulamıyorum :D


Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #77 : 13 Temmuz 2012, 15:05:40 »
orjinal kapagın sıfırı piyasada var emme manifolt oynamana gerek yok açık hava filitresinede gerek yok motor sesini orj kapakla düzelir

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #78 : 13 Temmuz 2012, 15:21:13 »
Motor sesimde skıntı yok. Orjinal kapak üzerinde vw-audi damgalı kapak piyasada nerede mevcut, bilginiz varsa bana iletebilirmisiniz. Sizin aracın motoru gayet stabil işliyor. Çift yağ kanallı kapak tek yağ kanallı olmasıda aracın sesine etki ediyor. Orjinali tek yağ kanallıydı bizim aracın biz değiştirdik ve sıfır AMC kapak takıldı. 550 lira sadece kapağa verdik boş kapak. Ayrıca AMC ile Orjinal kapak arasında fark nedir.

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #79 : 13 Temmuz 2012, 15:38:13 »
amc de sesli çalışır sert ses çıkar orj de sakin ses çıkar sen bunu 4 000 devirde düşün  basamazsın kırılacak diye

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #80 : 13 Temmuz 2012, 15:45:57 »
Peki orjinalini temin eden bildiğiniz yer neresi. Piyasada nerede bulabilirim değiştirmeyecemde soruyorum aklımızda olsun.

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #81 : 13 Temmuz 2012, 15:58:19 »
toptancı  kerem  0 533 3151645

Çevrimdışı ADEMÜÇÜNCÜ

  • İleti: 687
  • T4
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #82 : 15 Temmuz 2012, 15:44:37 »
Usta'nın söylediği gibi seri şanzımanla bu hızlara çıkmak zor değil. 98'e kadar olan T4'ler bile bu hızı yapabiliyor. Tamamen şanzıman oranlarıyla alakalı birşey. Bazı arkadaşlar diyor ki; hızlanması yavaş olur.Doğru seri şanzımanların hızlanma yavaştır ama turbo olunca sorun yaşanmıyor.Daha çok atmosferiklerde dezavantaj..Zaten atmosferiklerde kısa oranları şanzımanlar kullanılır..

Bu arada Mk2'ller de sanırım 130 barlık enjektörler kullanılıyor PP3 enjektörlerle 155 bar'a kadar çıkarılabilir.

Çevrimdışı ustam

  • İleti: 124
    • Profili Görüntüle
Ynt: my mk2 :) 1.6 TDİ anında ibre 200
« Yanıtla #83 : 15 Temmuz 2012, 20:52:06 »
daha bu motorla ilgili farkli dusuncelerim var daha bu motoru blok haric 1.9 AFN ye donusturmeyi dunusturmeyi dusunuyom. + 20 beygir cip ile desteklemeyi dusunuyom