buseferki olay emme manifoldu söküp temizlemeye karar verdim ilk basta civata sökmekten ibaret gibi gelsede öyle degilmis
sag tarafinda manifold üzerinde bir levha var buna 3 tane soket tuturulmus + bu soketler enjektörlere sensörlere vs bagli önce onlari sökmlei sonra hortumlar vs tabi gaz kelebegi sökülmeden manifoldu sökemezsiniz ve catch tank ta manifolda vidali bloka bir hortumu giriyor birtane üst kapaga en üstte de hava borusuna ayrica 2 tane sase de somunla manifolda tuturulmus bunlarida sökünce manifold elinizde
dikkat edilmesi gereken noktalar var akü kutup baslari sökülmeyecekse manifoldu sökerken mars motorunun + kutbuna degmesi an meselesi ben 2 kez cizirdattim
sökmek daha iyi beyin zarar görmesin diye
sökme adimlari resimleri cekemedim ki cekmemin de anlami pek olmaz herkezde NZ tip motor yok o yüzden yapilan islemlerin resimleri daha önemli
manifoldun durumu disi icinden daha temiz vurgulayayim
catch tank
motor üst kapaga takilan hortumu gebermis degisecek
enjektörler söküldü
bu parcayi temizlemek baya zor hele ici peeh bu resimde icine daha el atamadim
ve icide temizlendi fakat baktim olmuyor dremele tel firca ucu taktim ulasabildigi yere kadar onunla ic kanallari temizledim eskisine göre suanki hali cok farkli
catch tank isi de tamam bol balata spreyi yedi icinde köpürmüs yag vardi bu aletin görevi motor yag üflerse o yagi tekrar bloka iletmek
hortum ve tank dis yüzey sünger ile izole edilmis süngerler biraz yiprandigi icin cirt ile saglamlastirdim sakiz gibiolmus hortum da degisti
buda final herseyini topladim gaz kelebegi temiz cikti hafif kir vardi balata spreyi ile ucurdum onlari
diger araclarda manifold contasi nasil bilmiyorum ben her ihtimale karsi aldim metal bisi verdiler söktüm baktim aynisi oda metalmis almisken contasinida degisecem
yarin takma isi var pofff kablolar hortumlar kelepceler ehehe