Gönderen Konu: triger kayışı  (Okunma sayısı 13206 defa)

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
triger kayışı
« : 25 Mart 2014, 13:22:07 »
Arkadaşlar merhaba aracı alalı bir iki ay oluyor. Aldığımdan beri vurup kaçan sayısı 2 ye yükseldi :-\ bunların üzüntüsü biyana dün motoru temizleyim yağına suyuna bi bakıyım die kaputu açtım v kayışı harita gibi olmuş her yeri çatlak maddi durumum çok kötü sizce v kayışının bu halde olması triger hakkında bilgi verirmi yada kutuyu açsam az çok bişey anlayabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim servis kayıtlarında 87 binde 2007 de triger değiştiği yazıyor baskada bir kayıt yok. Araç 165 de.
abs siz olur bbs siz asla..

Logged

Çevrimdışı west_55

  • İleti: 980
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Ford Focus C-Max TDCİ
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #1 : 25 Mart 2014, 13:29:31 »
Kayista catlak vs. varsa beklemeniz bile hata. Basiniza daha buyuk problem cikarmadan, yola cikarken aklinizda kayis olmadan rahat yolculuk icin degistirmekte fayda var.

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #2 : 25 Mart 2014, 13:30:44 »
vakti gelmişte geçiyor hem km hemde yıl olarak riske girmeye değermi bence değmez ama durum müsait değil diyorsan 3.500 dd geçmemeye özen göster.

ben 100.000 değiştirdim hepsini benden önceki sahibi 2005 te 35.000km de yaştan değiştirmiş fakat  devirdaimi değiştirmemiş.
söktük triger sıfır gibiydi ama gel gelelim devirdaim paramparça olmuş tek tırnağı kalmış onla suyu çeviriyormuş ben antalyaya yazın ortasında full yük klima açık tapagaz gittim hararet yaptımam an meselesiymiş Allah korumuş Triger tahminimizden çok daha sağlam özellikle orj. Contitec se benim kafamda biçtiğim ömür 150.000km ve 6 yıll fakat ya koparsa ? muharremin başına geldi..bu arada devirdaim çok zayıf komple plastik sırf onun için bile vakit geçirmeden yaptır derim kart vs bi şekilde.
« Son Düzenleme: 25 Mart 2014, 13:32:34 Gönderen: rene »

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #3 : 25 Mart 2014, 13:35:13 »
Çatlaklar v kayışında var ben 2.sahibinden aldım trigere bakmadım v ayrı triger ayrımı değişiyor. En az bi kaç ay değiştiremem arabayıda kullanmıyorum gerçi.ilk sahibi 87 binde değişmiş 2. Sahibi 2007 2014 arası kullanmış değiştirdimi bilmiyorum.
abs siz olur bbs siz asla..

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #4 : 25 Mart 2014, 13:37:23 »
Çatlaklar v kayışında var ben 2.sahibinden aldım trigere bakmadım v ayrı triger ayrımı değişiyor. En az bi kaç ay değiştiremem arabayıda kullanmıyorum gerçi.ilk sahibi 87 binde değişmiş 2. Sahibi 2007 2014 arası kullanmış değiştirdimi bilmiyorum.

sen ayrı istersen hepsi ayrı değişir ama bunlar sökülmüşken hepsi beraber değişir triger,v,devirdaim,gergi rulmanları vs. ayrı ayrı yapmak ekstra işçilik.

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #5 : 25 Mart 2014, 13:37:55 »
yeme içme arabayı seviyorsan ve bineceksende hemen değiştir yoksa biton masraf ve düzen tutup tutmayacağı. yada araca binme. başıma geldi sıyırdı benimki üst kapak açıldı siboplar conta yağıdır falan biton stres. oldumu oldu arabam yapıldı ama değmezdi 3 kuruşken 13 kuruş masraf çıkardı.

Çevrimdışı dirgin

  • İleti: 914
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #6 : 25 Mart 2014, 13:46:41 »
bende değiştirecem ama lanet olsun şu maddi sıkıntıya yaza biraz rahatlıyacam inşallah en kısa zamanda değiştirecem.

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #7 : 25 Mart 2014, 13:48:52 »
V kayışıyla beraber değişiyorsa trigerin v den farkı yoktur.s neyse dursunda o zaman hiç kullanmayım.
abs siz olur bbs siz asla..

Çevrimdışı dirgin

  • İleti: 914
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #8 : 25 Mart 2014, 14:46:37 »
16 valf motor için önereceğiniz bi marka varmı?

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #9 : 25 Mart 2014, 14:49:36 »
V kayışıyla beraber değişiyorsa trigerin v den farkı yoktur.s neyse dursunda o zaman hiç kullanmayım.
v kayışı ayrı ama trigerden onun değişimi fazla masraflı değil kayış 25 30 tl continental marka. değişimide çok fazla tutmasa gerek.

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #10 : 25 Mart 2014, 22:41:17 »




abs siz olur bbs siz asla..

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #11 : 25 Mart 2014, 22:42:28 »
arkadaşlar anlayan varsa bi tahmin yapsa biraz saçma oldu ama değiştirme gibi bi olasılığım şimdilik yok ama binip binmeme gibi bi tercih yapabilirim :'(
abs siz olur bbs siz asla..

Çevrimdışı Ali07

  • İleti: 228
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Seat İbiza Tdi
  • Şehir: Antalya
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #12 : 26 Mart 2014, 00:55:26 »
Kesinlikle binme, önceki aracımda usta kayışa baktı bu bitmiş demişti ve seninki kadar kötü değildi, sadece kayışı değiştirttim maddi durumdan, 50 kayışa 50 ustaya vermiştim.
Kardeş senin yapacağın bişey var, triger kayışı alacaksın, 60-70 lira bişeydir, tanıdığın usta varsa durumu izah edip az bi miktar da ona vereceksin, sadece kayışı değiştirteceksin. ve durumun düzelinceye kadar bineceksin, sadece kayış değil set halinde değişmesi gerek normalde, fakat arıza veren kopan ilk kayıştır genelde.
Söylemeyi unuttum bu halde binersen yüksek devirli kullanma, vites düşerken yığdırma.
« Son Düzenleme: 26 Mart 2014, 00:57:00 Gönderen: Ali07 »

Çevrimdışı tugaysaban

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Ynt: triger kayışı
« Yanıtla #13 : 26 Mart 2014, 07:18:21 »
Kesinlikle binme, önceki aracımda usta kayışa baktı bu bitmiş demişti ve seninki kadar kötü değildi, sadece kayışı değiştirttim maddi durumdan, 50 kayışa 50 ustaya vermiştim.
Kardeş senin yapacağın bişey var, triger kayışı alacaksın, 60-70 lira bişeydir, tanıdığın usta varsa durumu izah edip az bi miktar da ona vereceksin, sadece kayışı değiştirteceksin. ve durumun düzelinceye kadar bineceksin, sadece kayış değil set halinde değişmesi gerek normalde, fakat arıza veren kopan ilk kayıştır genelde.
Söylemeyi unuttum bu halde binersen yüksek devirli kullanma, vites düşerken yığdırma.
Kötü olan v mi trigermi hocam. Resimlerde iki ayrı kayıs var
abs siz olur bbs siz asla..