Gönderen Konu: manuelden otomatiğe geçiş  (Okunma sayısı 11636 defa)

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #14 : 09 Temmuz 2014, 17:58:27 »
Peki arkadaşlar 2004-2005 fsi otomatik golf5 ler hakkında ne düşünüyorsunuz? LPG olmuyor sanıyorum onlara. Yakıt çok mu üzer? Vitesi 4 ileri mi onlarda da?

Sıvı faz enjeksiyonlu LPG sistemleri uygulanıyor olabilir. Maliyeti 5bin lirayı bulur. BRC veya Prins markası iletişime geçip öğrenebilirsiniz.

Şanzıman ve yakıt tüketimi bilgileri internette çoğu sitede var.
Akıl yaşta değil baştadır.

Logged

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Ynt: Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #15 : 09 Temmuz 2014, 19:46:43 »
Bu arada başka bir başlıkta otomatik şanzıman arızası ve masrafları ile ilgili bilgi paylaşılmş. Tamir maliyetlerini gerçek örnekten bakabiliriz. http://www.vwtr.net/forum/golf-ii/otomatik-sanzimancilar-lutfen-bi-tavsiye-t35630.0.html
Dostum ben maliyetlerini biliyorum bakmama gerek yok her civatasi her teline kadar.bu sanziman ne  korktugun kadar zayif nede sanıldığı kadar pahalı.390 tl ye 8valfin baskisini özel serviste.. 300 kusure kesinlikle degistirmezler istersen yarin fiyat alirim senin baskin daha ucuz olabilir poloyu bilmem.sanzimancida adt selenoid 120 yag +filtre iscilik 800 tl ye islem tamam arkadaşımın borasinda aynı problem vardı ben yaptırdım 30.000 km oldu canavar gibi.araba 238.000km de.bu konfora tekrar soyluyorum yetkili servisteki baski balata parası .

Mm konusuysa mm kronik hasta bi sanziman isnanlar bunu kavramasina bakip degil rahatlik beklentisiyle aliyor.balata yakar silkeler konfor sifirdir bayirda kaçırır vs uzak durulmasi gerekir.toyotanin tok konv.ise gayet iyidir.

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Ynt: Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #16 : 09 Temmuz 2014, 19:51:17 »
Peki arkadaşlar 2004-2005 fsi otomatik golf5 ler hakkında ne düşünüyorsunuz? LPG olmuyor sanıyorum onlara. Yakıt çok mu üzer? Vitesi 4 ileri mi onlarda da?
Tutulmadigi icin golf4 fiyatlarında s içi rahat 10 lt tuketir uzunda 6 lt ye kadar düşebilir. ilk çıkanlar 5 ileridir sonrakiler 6 ileri tiptroniktir.ariza riski 4 ileriye gore fazla dsg ye gore düşüktür. Ben sahsima almam fsi zaten nazik ve benzinde bile surekli epc yakan bi motor lpg heleki 5.000 tl lik bi lpg o araba icin haddinden fazla gereksiz olur ustelik bu maceranin sonunda olasi sıkıntılarda muhtemel.

Çevrimdışı mefata

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #17 : 09 Temmuz 2014, 19:56:51 »
Tutulmadigi icin golf4 fiyatlarında s içi rahat 10 lt tuketir uzunda 6 lt ye kadar düşebilir. ilk çıkanlar 5 ileridir sonrakiler 6 ileri tiptroniktir.ariza riski 4 ileriye gore fazla dsg ye gore düşüktür. Ben sahsima almam fsi zaten nazik ve benzinde bile surekli epc yakan bi motor lpg heleki 5.000 tl lik bi lpg o araba icin haddinden fazla gereksiz olur ustelik bu maceranin sonunda olasi sıkıntılarda muhtemel.

Sıvı faz enjeksiyonlu LPG sistemleri uygulanıyor olabilir. Maliyeti 5bin lirayı bulur. BRC veya Prins markası iletişime geçip öğrenebilirsiniz.

Şanzıman ve yakıt tüketimi bilgileri internette çoğu sitede var.

Anladım. O zaman golf 5 e yönelmiyorum arkadaşlar. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. İnşallah temiz bir tane denk gelir arabamı sattıktan sonra da otomatiğin keyfini çıkarırım. :)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #18 : 09 Temmuz 2014, 23:30:27 »
şanzıman swap işi bile zaten başlı başına çok büyük masraf

elektrik tesisatı, yeni kadran, şanzıman indir kaldır ve revize, pedalı, topuzu, ecusu bir araba parası çıkar zaten.


Çevrimdışı tarsaumme

  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: manuelden otomatiğe geçiş
« Yanıtla #19 : 14 Ağustos 2014, 11:50:35 »
Bende bir otomatik golf 4 kullanıcısı olarak ;
şehiriçinde mükemmel rahat edersin otomatikten sonra manuel kullanmak çok zor gelir
şehirlerarası yakıtın az olur ama şehir içi biraz fazla
aynı bantta manuel kullanmadığım için performansını şahsi kanaat olarak yazabilirim.
kalkışta veya tem, e-5 de yakıta acımazsan köpek gibi gider :) ben sakaryada 170 e kadar dayandım sonra ayağımı çektim gaza bassam belki 185-190 maksimum görürdü. ( düz yolda )
konfor olarak birçok arabadan daha rahat edeceğin de kesin. ama şanzımana baktırman çok önemli keza yenileme işlemi 2-3 bin tl tutuyor. tabii ki sıfır dsg gibi kavrama veya vites değişme olmaz ama dişlilerde sorun varsa yaklaşma bile.