Merhaba.Bir yanlislik olacagini dusunuyorum.Cunku araciniz her 15 bin km de bir servis bakimi yapilir.Dizel olsaydi her 10 bin km de bir bakima gidecektiniz.Yani araciniz 105 bin km de bakima gitmesi gerekiyor.Tabi bu kosulun olmasi icin aracin 0 km den bu yana duzenli olarak bakima gitmesi gerekiyordu.Bugune kadar duzenli bakimini yaptirdiysaniz aracinizin 105 bin km de bakima girmesi gerekiyor.
Biliyorsunuz 90 bin km bakimi agir bakim olarak nitelendiriliyor ve birsuru sey degisiyor.Tabi dogal olarak fiyati da tuzlu oluyor.90 bin km bakiminda degismesi gereken seyler:
EKSANTRIK KAYISI , GERGI MAKARALARI , YAG FILTRESI , V-KAYISI , BUJI , HAVA FILTRE ELEMANI , POLEN FILTRE , YAKIT FILTRESI , ATF YAĞI , KARTER TAPASI , CAM SUYU , YAG DEGISIMI
90 bin km de bu yukarda gecen parcalarin hangilerini degistirdiniz.Tam bir bakim yapildi mi?Eger yukardaki parcalardan bazilari degismediyse oncelikle onlarin degismesi gerekir.Eger 90 bin km bakimi tam olarak yapildiysa 105 bin km bakimi icin:
YAG FILTRESI, HAVA FILTRE ELEMANI, POLEN FILTRE, KARTER TAPASI ,YAG DEGISIMI.
Yapilmasi gerekiyor.
90 bin km icin onerilen fiyat asagi yukari 800 lira.105 bin icin 220 lira civari.Tabi servisten servise ufak tefek fiyat farklari olur.Bunun yaninda normal bakimin disinda aracinizin degistirilmesi gereken parcalari varsa tabi dogal olarak fiyat biraz daha artacaktir.
Hosca kalin.