Gönderen Konu: Mk1'imde son durum.....  (Okunma sayısı 39954 defa)

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #14 : 03 Temmuz 2008, 14:57:55 »
orjinal enjeksiyonlu mu yoksa karburatore cevirmişler mi ?

Logged

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #15 : 03 Temmuz 2008, 15:45:54 »
orjinal enjeksiyonlu mu yoksa karburatore cevirmişler mi ?

yarı elektronik karbüratörlü
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #16 : 03 Temmuz 2008, 15:48:03 »
o nası oluo açar mısın ? bilmediğim için soruyorum :)

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #17 : 03 Temmuz 2008, 15:51:50 »
o nası oluo açar mısın ? bilmediğim için soruyorum :)
ben de anlamadım ilk başta.. değişik bir sistemi vardı... deriyaj çok çok sertti.. baskı balatadandır dedim... ustam şanzımanı indirdi baskı balatada bişey yok... değişik bir şanzıman sistemi varmış ...halatlı şanzıman...
başka bir formülle debriyajı yumuşattı...  karbüratörünün de yarı elektronik olduğunu söyledi...
Benim 3 dayım var üçünde de GOLF var... Mk2, mk3, mk4... hepsi de motora şanzımana hayret etti.
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #18 : 03 Temmuz 2008, 16:03:07 »
bu araba 5 ilerimi,6 ilerimi?en son 6 ileri şanzıman ve weber karburatör takılmıştı bu araca.demek ki
 şanzımanı ve motoru değiştirmişler ama halat sistemi kalmış.

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #19 : 03 Temmuz 2008, 16:30:59 »
nası 6 ileri ya ? :D yavaşşş :P o zaman kimse tutamaz bunu :D

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #20 : 03 Temmuz 2008, 17:15:58 »
5. e kadar çıktım ama 6. yı göremedim daha... ihtiyaç olursa denerim  :D
zaten digital kadranda 182 yi gördüm 5. viteste... 6 olmaz gibi  ;D
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #21 : 03 Temmuz 2008, 17:30:48 »
ya kardeş iyi eğlenmişsinde cevap vermemişsin araba kaç vites?

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #22 : 03 Temmuz 2008, 17:35:48 »
5 ileri kanka  :tamamdir
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #23 : 03 Temmuz 2008, 17:44:01 »
"yarı elektronik" dediğiniz karbüratör de sanırım "enjeksiyonlu karbüratör" - tek noktadan püskürtme...

Çevrimdışı AhMeTH61

  • İleti: 2223
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #24 : 03 Temmuz 2008, 17:47:45 »
Evet.Tek noktadan püskürtme olayı bu herhalde.
Aslında o döneme göre baya ileri bi teknoloji

Çevrimdışı rocco35

  • İleti: 85
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #25 : 03 Temmuz 2008, 22:47:05 »
Aracı daha önceden sahibinden com da detaylı incelemiştim. özel bir araç ve Tr deki en iyi MK 1 lerden biri bence . Hayırlı olsun kazasız belasız iyi sürüşler.

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #26 : 04 Temmuz 2008, 01:32:18 »
mk3 lerde var aynı sistem yarı enjeksiyon dedikleri olay.dediğin hızı 4tede görürsün :)

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mk1'imde son durum.....
« Yanıtla #27 : 05 Temmuz 2008, 00:08:45 »
allah kaza bela vermesin :tamamdir

ama bu halatlı şanzuman nasıl oluyor bilen biri açıklayabilirmi acaba