Gönderen Konu: VW GOLF MK6  (Okunma sayısı 19749 defa)

Çevrimdışı savas_ankara

  • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
VW GOLF MK6
« : 08 Ağustos 2008, 17:29:35 »





İşte yeni Golf VI’ resmi açıklamaları…

İlk seride Golf VI’ 2.0 TDI 110 Hp dizel motor ile 90 Hp’lik ve 140 Hp’lik dizel motorlar ile 3 sürüm dizel motor kullanacak. Golf VI benzinli motor seçeneklerinde 160 Hp’lik bir TSI bir motor ile 80 Hp, 102 Hp,122 Hp, 160 Hp lik 4 sürüm kullanacak. ( Bu zengin motor seçenekleri elbette her kesimden VW sevenler ile önemli bir satış gücü oluşturacak.)

Scirocco tasarımında da bulunan Klaus Bischoff tarafından yönetilen tasarım hakkında firma yetkilileri çizgilerin ve köşelerin Golf VI’nın selefinden daha vurgulu ve iyi orantı ile genişletildiğini belirtiyorlar.

Yeni bakışı ile önceki 5 seriyi bütünleştirmeyi planlayan firma ayrıca Golf’ ün temiz zarif çizgisine modernlik eklemeye çalışmış.

İç mekanda yumuşak dokulu kaliteli plastikler, aliminyum detaylar ve krom kullanan firma yine kaliteli ayrıntıları ile Golf’ e yakışan bir iç mekan tasarlamış.

ACC( Adaptive Şasi Kontrol) sürüş özelliklerini de Scirocco’dan alan Golf VI şürüş keyfine yeni teknolojileri eklemekten geri kalmamış. Golf VI ‘ da bir önemli özellikte çeşitli üst sınıf otomobillerde gördüğümüz otomatik mesafe kontrolünün araca eklenmiş olması. Golf VI bu özellikle araç çevresine donatılan algılayıcılar ile zorunlu hallerde frenleme yaparak sürati ayarlayacakmış.

Güvenli sürüşün 2008 yılı tanımını kendinde topluyor. 7 adet Airbag’in standart olduğu Golf VI’ da emniyet kemeri uyarılarına arka yolcularda eklenmiş. Yenilenen baş koruma sistemi yaralanmaları azaltmak için geliştirilmiş olması da unutulmaması gereken bir önemli bir etken.

Ayrıca son dönemlerin popüler elektronik dengeleme programında da ( ESP) önemli iyileştirmeler yapılmış.Yeni bir yazılım ile programın algı yeteneği arttırılmış ki bunu firma normal ötesi algı olarak tanımlıyor.(Diğer aktif güvenlik özellikleri ile düşünülünce bu program verdiği güveni kat kat arttırıyor.)
« Son Düzenleme: 11 Ocak 2009, 20:22:41 Gönderen: G60 »

Logged

Çevrimdışı malili

  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #1 : 01 Aralık 2008, 09:25:04 »
merhaba arkadaşlar ben m.ali vw  satış da görevliyim araçlarla ilgili sormak istediğiniz sorular varsa yardımcı olabilirim  saygılar

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #2 : 03 Ocak 2009, 17:13:43 »
mrb arkadasım benim sorum olacaktı volkswagen artık FSI motorları kaldırdımı yani yeni golflerde buu özellik yok diye biliyorum??
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı mördak

  • İleti: 562
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #3 : 05 Ocak 2009, 13:29:12 »
golf 5 faciasından sonra kurtarıcı bı model olmus..

güzel makıne..

ps ler az geldı bana..

Çevrimdışı VR6_Alper

  • İleti: 113
  • 2.8 VR6
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #4 : 07 Ocak 2009, 00:08:50 »
Golf 6 nin en büyük motoru su an ne? onun da r32 motorumu olcak, yada daha büyükmü?

Çevrimdışı mördak

  • İleti: 562
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #5 : 08 Ocak 2009, 14:54:44 »
su an en buyuk 160 ps tsi gözukuo ama yaparlar sanırım gti, r32 falan

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #6 : 09 Ocak 2009, 19:48:19 »
bu araca bence tutulur 5 e gore

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #7 : 11 Ocak 2009, 20:11:24 »
Golf 1.4 tsi 122hp         fiyat  41.090

Olanlar                                                                                     Olmayanlar 

Ayrı ayrı katlanabilen arka koltuk
Çelik jant
Abs
Aktif granüllü karbon polen filtresi
Çocuk koltuk sabitleyici 2adet                                 deri direksiyon
Ön kol dayama                                             arka kol dayama
Aux –in girişi                                             bagajda 12v soket
4disk fren
Elektrik ısıtmalı yan aynalar                               katlanan ayna
EDL
EBD
MSR
ASR
ESP(tiptronik)
Emniyet Kemeri Sesli Işıklı Uyarı                          görsel park desteği
Servo direksiyon                                      hız sabitleyici
Eğim kalkış asistanı (tiptronik)
İmmobilizer                                            kendinden kararan ayna
Yarı otomatik klima                                     tam otomatik klima
Entegre eşyagözü                                  Lastik basınç göstergesi
Yolcu hava yastığı devre dışı bırakma                        Orijinal paspas(???)                                                       
Piroteknik ön emniyet kemeri                                Okuma lambaları
Sürücü yolu ön-yan hava yastığı                                           Dönüş farları
Sürücü diz hava yastığı
Tavan hava yastıkları
Tam bağımsız arka süspansiyon
Uzaktan kumanda
Yol bilgisayarı                                                 yağmur sensörü
Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu                                Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
Ayarlanabilir direksiyon

Bence fiyat yüksek hemde bu krizde ama GÜVENLİK yine bırakılmamış ve artırılmış.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #8 : 11 Ocak 2009, 20:14:24 »
TRENDLİNE 1.4 122 tsi 0-100 9.5sn son hız 220km verilmiş
« Son Düzenleme: 01 Şubat 2010, 23:51:29 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı tomcsd

  • İleti: 22
  • GOLF; tutkudur herkes binmez, binemez...
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #9 : 18 Ocak 2009, 00:12:02 »
mrb arkadasım benim sorum olacaktı volkswagen artık FSI motorları kaldırdımı yani yeni golflerde buu özellik yok diye biliyorum??

FSI'da Golf 5 gibi bir faciaydı  ;) TSI'dan sonra adını bile anmaya gerek yok rahmetli FSI'ın  :D
GOLF; tutkudur herkes binmez, binemez...

Çevrimdışı ex-FOR

  • İleti: 17
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #10 : 01 Ekim 2009, 00:41:15 »
    Arkadaşım  FSI iyi motor delikanlı kısaca.Ama pahalı bir motor Passata takıyorlar sadece artık.
1.4 TSI motor üretici için ucuz ama pahalıya satarak karlı bir motor.
1- 2 turbo tak yazılımla 120-140-170 beygir tamam.i
yi gidiyor iyi yakıyor basarsan ama ilerde turbular nasıl sorun çıkarcak bilmem artık.
Yakında birde 1,6 TSI ler gelicek daha güçlüsü,ozaman 1,4 alanlar ah diyecek bak gör.

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #11 : 01 Ekim 2009, 20:50:13 »
             1.6 tabiki daha güçlü olur arkadaşım ama 1.4 ler hem güç hem yakıt olarak yeterli bu kasaya. tabiki herkesin ihtiyacı farklı olduğu için .1.6yı tercih edenlerde olacaktır.
             fsi olayına gelince o motorda ilk çıktığında eskiye oranla avantajlı olduğu söyleniyordu. bende ise en eski tip 8V AKL motor var, çok yakıyor, performans olarak diğerlerinden daha verimsiz ama onunda iyi yanı var=parçası en ucuz ve masrafsız olanı. görüleceği giibi ihtiyaçlara ve imkanlara göre tercih sebepleri değişkenlik gösterecektir  ;)

Çevrimdışı ramazanavci

  • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #12 : 14 Ocak 2010, 20:36:42 »
16. fsı lar neden kötü golf 5 1.6 fsı almayı düşünüyorumda

Çevrimdışı VW_Golf

  • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Ynt: VW GOLF MK6
« Yanıtla #13 : 16 Ocak 2010, 11:57:51 »
1.6 FSI kötü değil. TSI daha iyi sadece. Fazla performans beklemeyecesin. Düşük devirlerde cansız.